قدردانی وزیر آموزش و پرورش از سازمان مدارس و مراکز غیردولتی

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش به دلیل رشد سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در ابعاد شاخص‌های اختصاصی و عمومی نسبت به سال قبل، از رئیس و کارکنان این سازمان قدردانی کرد.

کد مطلب: ۸۸۶۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی وزیر آموزش و پرورش از سازمان مدارس و مراکز غیردولتی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی، در متن این تقدیرنامه خطاب به معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی آمده است:

«برررسی نتایج عملکرد سالیانه دستگاههای اجرایی در قالب جشنواره شهید رجایی، راهبردی است که نتیجه آن افزایش کیفیت و اثر بخشی نقش مدیران و کارکنان و بهبود تدریجی و مستمر اقدامات همه سطوح سازمانی می باشد.

خودباوری، تلاش های چشمگیر، یکپارچه و هوشمندانه ، همکاران وزارت آموزش و پرورش موجب پیشرفت قابل ملاحظه برنامه ها به ویژه در بعد شاخص های اختصاصی شده و براساس نتایج ارزیابی عملکرد و تایید ستاد مرکزی جشنواره ملی شهید رجایی، این وزارت در سال 1396 رتبه نخست را بین دستگاههای اجرایی کشور کسب نموده است.

از آنجا که براساس نتایج ارزیابی ها ، آن سازمان در ابعاد شاخص های اختصاصی و عمومی نسبت به سال قبل رشد قابل ملاحظه(12/67 درصد) داشته است. به استناد مفاد بند (1) بخشنامه شماره 162822 مورخ 96/10/21 سازمان اداری و استخدامی کشور از همدلی و تلاش خالصانه مدیران و کارکنان آن حوزه تشکرو قدردانی می نمایم و استمرار توفیق همکاران گرامی را از خداوند منان خواستارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار