فرمانده ناجا خبر داد

کاهش 60 درصدی تصادفات در اربعین امسال

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در ایام اربعین امسال شاهد کاهش 60 درصدی تصادفات نسبت به سال های گذشته بودیم، امیدواریم در سال های آینده بتوانیم خدمت رسانی شایسته ای به زائران اربعین حسینی داشته باشیم

کد مطلب: ۸۸۶۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
کاهش 60 درصدی تصادفات در اربعین امسال

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در حاشیه آیین اختتامیه اولین پویش فرهنگی هنری شاهدان حقیقت با موضوع اربعین و مدافعان حرم که در فرهنگسرای اندیشه برگزارشد، اظهار کرد: بحمدالله امنیت پایداری در مرزها برقرار است و هیچ مشکلی نداریم. با اشراف خوبی که مرزبانان در مرزها دارند هر حرکت دشمنان برای خدشه وارد کردن به امنیت کشور خنثی و در این رابطه تعدادی از اشرار نیز به دام افتادند.

وی یادآور شد: در ایام اربعین حسینی همه دستگاه‌ها فعال بودند البته مسئولیت برقراری امنیت و ترافیک و روان‌سازی تردد زائران نیز به عهده نیروی انتظامی بود که امسال نسبت به سال های گذشته بهتر برگزار شد و هیچ مشکلی در این خصوص وجود نداشت.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: در ایام اربعین امسال شاهد کاهش 60 درصدی تصادفات نسبت به سال‌های گذشته بودیم، امیدواریم در سال های آینده بتوانیم خدمت رسانی شایسته ای به زائران اربعین حسینی داشته باشیم.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: ایادی و دشمنان همیشه به دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در داخل کشور هستند.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره صیانت کارکنان گفت: با افراد خاطی و توهین کننده به کارکنان با همکاری دستگاه قضابرخورد قاطع صورت گرفته و با اقتدار با آنان برخورد می‌شود. امسال نسبت به سال‌های گذشته شاهد کاهش 40 درصدی این برخوردها بوده‌ایم. جا دارد از مردم عزیز که همواره در این گونه موارد نیروی انتظامی را یاری می‌کنند، صمیمانه تشکر و قدردانی کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار