با حضور رییس سازمان دانش آموزی استان خوزستان:

نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی ناحیه ۲ اهواز برگزار شد

اهواز (پانا) - نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی ناحیه ۲ اهواز عصر امروز در سالن جلسات این مدیریت با حضور رییس سازمان دانش آموزی استان خوزستان و معاونین اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۶۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی  ناحیه ۲ اهواز برگزار شد

سیروس حسین پور مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز در ابتدای جلسه ضمن خوش آمدگویی به رییس سازمان دانش آموزی استان و هیات همراه، به ارائه خلاصه ای از فعالیت های سازمان دانش آموزانی این مدیریت پرداخت.

در این نشست رییس سازمان دانش آموزی استان با معرفی تشکیلات دانش آموزی شامل اتحادیه انجمن های اسلامی، بسیج، هلال احمر و سازمان دانش آموزی به تشریح اهداف و فعالیت های تشکیلات دانش آموزان پیشتاز و توضیحاتی پیرامون تاریخچه تشکیل سازمان دانش آموزی پرداخت.

علیرضا مسرور با بیان این که هدف مهم سازمان دانش آموزی از تربیت دانش آموزان پیشتاز، تربیت اجتماعی آن هاست افزود: دانش آموز پیشتاز تربیت یافته، در جامعه با مشکلات به خوبی مقابل خواهد شد و از نظم و انضباط اجتماعی بیشتری نسبت به سایر دانش آموزان برخوردار خواهد بود. وی افزود دانش آموز پیشتاز در آینده اجتماعی خود در برابر ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی مصون تر خواهد بود.

در ادامه مسرور به ارائه توضیحاتی پیرامون نحوه اداره بوفه های مدارس پرداخت.

امیر حاتمی رییس سازمان دانش آموزی ناحیه دو اهواز در ادامه ی این نشست گزارش اجمالی از اقدامات و برنامه های سازمان از ابتدای سال تحصیلی تا کنون، گزارش آمار دانش آموزان و مربیان ثبت شده در سامانه، آمار دانش آموزان رابط خبرنگاری پانا و بوفه های مدارس را ارائه داد.

در پایان جلسه از محمد شاهرخ نسب مسئول خبرگزاری پانای استان خوزستان بخاطر برگزاری کارگاه آموزشی خبرنویسی ویژه دانش آموزان و همکاران تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار