سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بر اساس آموزه های قرآنی تدوین شده است

اردبیل (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل، در جلسه کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم استان با بیان اینکه سیاست های آموزش و پرورش در راستای تعمیق فرهنگ قرآنی است، گفت: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بر اساس آموزه های قرآنی تدوین شده است.

کد مطلب: ۸۸۶۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش بر اساس آموزه های قرآنی تدوین شده است

احمد ناصری با عنوان اینکه در حوزه فرهنگی و قرآنی چشم اندازهای روشنی پیش روی آموزش و پرورش استان می باشد، اظهار داشت: نباید به شرایط و موفقیت های موجود قانع باشیم؛ بلکه باید عزممان را برای رسیدن به افق های مطلوب تر جزم نماییم.

او افزود: در برنامه ششم توسعه، برنامه هایی برای رسیدن به شرایط مطلوب در توسعه فرهنگ قرآنی تدوین و طراحی شده است که آموزش و پرورش نیز بر همین اساس فعالیت های خود را برنامه ریزی کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد: پیشبرد اهداف فرهنگی از حساسیت ویژه ای برخوردار است و برای تحقق آن ها همه نهاد ها و سازمان های ذیربط بایستی بسیج شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش با عنوان اینکه جامعه ما یک جامعه قرآنی است و طبیعتا تمامی برنامه های ما در این راستا تدوین می شود، خاطر نشان ساخت: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش نیز بر همین اساس تدوین شده است .

به گفته ناصری توسعه بسترهای اجتماعی و فرهنگی در جامعه منوط بر حمایت های معنوی و حضور پرشور در مراسمات همچون نماز جماعت و .... میسر خواهد شد.

او در ادامه از رتبه اول استانی آموزش و پرورش در بین دستگاه های فرهنگی و آموزشی استان در سال 97 خبر داد و گفت: با قوت و حساسیت بیشتری برای تحقق اهداف ترسیم شده برنامه ها را ادامه خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار