مدیران زن شهرستان خلخال افزایش یافت

اردبیل (پانا) - رویا کاظمی در آیینی به عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال منصوب و با این انتصاب تعداد مدیران زن این شهرستان به سه نفر رسید.

کد مطلب: ۸۸۶۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیران زن شهرستان خلخال افزایش یافت

پیش از این فاطمه جوادی به عنوان شهردار خلخال و رقیه زادمهر به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان خلخال منصوب شده اند .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در آیین معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خلخال اظهارامیدواری کرد که تجربه موفق مدیر جدید خلخال در جهت اعتلای فرهنگ این منطقه و دستیابی به اهداف توسعه فرهنگ عامه ، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ، قرآنی و همچنین برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی با همکاری اعضای شورای فرهنگ عمومی به خوبی بکار گرفته شود .
سیدناصر اسحاقی با اشاره به تجربه موفق کارگروه آسیب های اجتماعی خلخال در کاهش طلاق و افزایش ازدواج گفت: کاهش طلاق یکی از محورها و بحث های دایمی شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل است و خلخال به عنوان پایلوت اجرای موفق این طرح معرفی و برنامه های اجرا شده در این منطقه مورد استفاده شورای فرهنگ عمومی مرکز استان و سایر شهرستان ها قرار خواهد گرفت .
او با اشاره به ظرفیت های خلخال در بحث تولید انیمیشن گفت: با برگزاری سالانه و یا دو سالانه جشنواره های منطقه ای و ملی انیمیشن ، این منطقه به عنوان قطب اول انیمیشن استان اردبیل معرفی خواهد شد .
به گفته اسحاقی ، طرح اکران فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجر امسال همزمان با تهران در سه شهرستان خلخال ، پارس آباد و مشگین شهر اجرا می شود .
او از تخصیص 110 میلیون ریال به توسعه فعالیت های فرهنگی ، هنری و قرآنی در خلخال خبر داد و گفت : این شهرستان در توسعه فعالیت های قرآنی از مناطق پیشتاز کشور بوده و انتظار می رود این جایگاه همچنان حفظ شود .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: برای حمایت همه جانبه از نویسندگان کتاب این اداره کل کتاب ناشرین و مولفین کتاب استان غیر از کتب انتشار یافته و به چاپ رسیده در سایر استان های کشور را خریداری می کند .
فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این آیین از انتخاب روز خلخال و برگزاری آیین تجلیل از فرهیختگان و نخبگان و رونمایی از نشان این شهرستان در این روز خبر داد و گفت: شورای فرهنگ عمومی خلخال در اجرای برنامه های فرهنگی از جمله انتخاب روز خلخال و نیز برنامه ریزی برای اجرای یادواره شهدای خلبان منطقه موفق عمل کرده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار