تامین امنیت ۷۰۰ پرواز در آسمان شمالغرب کشور

اردبیل (پانا) - فرمانده پدافند هوایی شمالغرب کشور: براساس آمارها به طور متوسط روزانه ۷۰۰ سورت پرواز در آسمال شمالغرب کشور انجام می‌شود که ما توانسته‌ایم به طور کامل امنیت این پروازها را تامین کنیم.

کد مطلب: ۸۸۶۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
تامین امنیت ۷۰۰ پرواز در آسمان شمالغرب کشور

امیرعباس عظیمی در نشست با فرماندار شهرستان گرمی اظهار داشت: براساس آمارها به طور متوسط روزانه 700 سورت پرواز در آسمال شمالغرب کشور انجام می‌شود که ما توانسته‌ایم به طور کامل امنیت این پروازها را تامین کنیم .

او آسمان ایران را جزو امن‌ترین آسمان در منطقه غرب آسیا براساس اعلام سازمان بین‌المللی هوانوردی دانست و بیان کرد: وظیفه پدافند هوایی تامین امنیت پروازها بوده که برای تحقق این مهم تلاش همه‌جانبه‌ای انجام می‌شود .

فرمانده پدافند هوایی شمالغرب کشورگفت: در راستای تامین و کنترل امنیت پروازها ما آنها را به طور کامل رصد کرده و تلاش می‌کنیم به طور شایسته امنیت این پروازها را فراهم آوریم .

عظیمی با اشاره به فعالیت یکی از ایستگاه‌های فعال مربوط به رادار در شهرستان گرمی تصریح کرد: رصد دقیق پرواز پهبادها در کشورهای همجوار از جمله ویژگی‌های این ایستگاه در گرمی است تا از این طریق اجازه کوچکترین حرکت غیرمجاز به آنها را در مناطق مرزی ندهیم .

فرمانده پدافند هوایی شمالغرب کشورافزود: فراهم کردن امن‌ترین و مطلوب‌ترین پروازهای داخلی و خارجی اعلام‌شده از سوی مجموعه‌های فعال در این زمینه از مهمترین برنامه‌ها بوده و در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های لازم اقدامات اساسی انجام می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار