معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جلسه شورای آموزش و پرورش؛

26 پروژه در نیشابور آماده بهره برداری است

نیشابور ( پانا ) - جلسه شورای آموزش و پرورش نیشابور و قطب شهید شوشتری با حضور اعضای شورا و رییس اداره مشارکت های غیر دولتی اداره کل در محل سالن اجتماعات دبستان بهاره سلیمی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۶۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد
26 پروژه در نیشابور آماده بهره برداری است

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اشاره به چشم انداز پیش رو، برنامه های تبیین شده، سند تحول بنیادین، سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و توجه به برنامه ملی درسی، گفت: در شورای آموزش و پرورش نیشابور در سال 97 صد و 12 مصوبه داشته ایم که با همکاری شورای اداری شهرستان، بیشتر آنها اجرایی شده است.

حسین مهرابادی با گرامی داشت هفته شورای آموزش و پرورش(24 تا30 دی ماه) افزود: با وجود بحران های اقتصادی و سیاسی حاکم در جامعه، آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند از پس مشکلات فراوان موجود برآید و برخود لازم می دانم از همراهی ها و حمایت های بی شائبه امام جمعه، فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش، اعضای شورای آموزش و پرورش، پارلمان معلمان و اولیاء، شهرداری و شورای شهر و سایر نهادهای نظامی و انتظامی شهرستان به جهت کمک در اجرایی شدن مصوبات و حضور منظم و امید بخش در جلسات شورا، تقدیر و قدر دانی کنیم.

وی افزود: در حال حاضر در نیشابور 32 پروژه در حال ساخت و احداث است که 26 پروژه آن آماده بهره برداری می باشد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور ادامه داد: در نیشابور نزدیک به 85 آموزشگاه غیر مناسب داریم که دارای استانداردهای لازم برای تحصیل نیستند و باید برای آنها چاره اندیشی شود.

این مقام مسئول؛ تبیین برنامه های گرامی داشت دهه مبارک فجر، برنامه های هفته شوراهای آموزش و پرورش و افتتاح پروژه های آموزش و پرورش را به عنوان دستورات کار این جلسه معرفی کرد و گفت: تاپایان سال 97، هشتادمین پروژه وکیلی در نیشابور افتتاح می شود و مسئولین شهرستان، اجازه دهند تا خیر نیک اندیش، عبدالرضا وکیلی تا سال هزارو400 ،طرح ساخت صدمین مدرسه وکیلی را به پایان برساند و همگی کمک کنیم تا بنیاد وکیلی نیز برپاشده تا این نیک اندیشی، سال های سال ادامه پیدا کند.

مهرآبادی خاطر نشان کرد: ما در سال تحصیلی جاری 17 هزار متر مربع آسفالت محوطه مدرسه داشته ایم و در مسیر شعار آموزش و پرورش که مدرسه زندگی، نشاط، پویایی و عدالت آموزشی است، بیشترین اهتمام خود را به سمت دانش آموزان مناطق محروم معطوف داشته ایم تا بتوانیم خدمات خوبی را به آنها ارائه دهیم.

امام جمعه نیشابور نیز در ادامه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در چهل سالگی باید در تصمیم گیری ها یک نگاه جامع و کلی و آینده نگر برای پیشرفت کشور داشته باشیم.

حجه الاسلام یعقوبی افزود: فضای مدارس ما باید مفرح و بانشاط باشد و با یک نگاه تربیتی فعالیت کند.

رییس اداره مشارکت های غیر دولتی اداره کل در این جلسه، شهر نیشابور را شهر تاریخی و با پیشینه علمی عظیم معرفی کرد و گفت: شورای آموزش و پرورش این قدرت را دارد که از ظرفیت های بیرونی و مجموعه نهادهای مهم سطح شهرستان به نفع جریان آموزش و پرورش بهره ببرد.

غلامی افزود: اجرایی شدن مصوبات جلسات شورا، استمرا جلسات و تاکید بر فعالیت های فرهنگی باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار