افتتاح ۱۳ پروژه ورزشی در آذربایجان‌غربی به مناسبت چهلّمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال

ارومیه(پانا)-سرپرست گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از افتتاح ۱۳ پروژه ورزشی با اعتبار ۱۵۲میلیارد ریال به مناسبت چهلّمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبرداد.

کد مطلب: ۸۸۶۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

شهرام عباسی در تشریح این خبر گفت: از ۱۳ پروژه قابل افتتاح در دهه فجر امسال، ۹ پروژه از پروژه های استانی اداره کل و ۴ پروژه از پروژه های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است که در ۷۵هزار و ۲۳۰ مترمربع و با مجموع اعتبار ۱۵۲میلیارد ریال اجرا شده اند.

وی ادامه داد: زمین پرتاب‌های دوومیدانی، سالن ورزشی کاراته محله ۶۰طناب و تکمیل پیست اسکی خوشاکو در ارومیه، زورخانه و دیوارکشی ۱۴هکتاری در خوی، سالن ورزشی سقف کوتاه در نقده، زمین روباز ساتیلمیش محمدلوی میاندوآب، سالن ورزشی سقف کوتاه پیرانشهر و تکمیل سالن ورزشی چندمنظوره سرو توسط اداره کل اجرا وافتتاح خواهند شد.

سرپرست گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین فاز اول استادیوم ۵۰۰۰نفری آزادی و استادیوم گوگ تپه در مهاباد، سالن ورزشی در فیرورق خوی و سالن ورزشی قره قشلاق سلماس نیز توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اجرا و افتتاح خواهد شد.

عباسی در خاتمه گفت: با افتتاح این پروژه‌ها، سرانه ورزشی استان افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار