در گفت و گو با پانا

نویسنده هشتک خاله‌سوسکه: خاله‌سوسکه امروز لایو می‌گذراد و حسن کچل تبلت به‌دست شده است

فضای سینمای خانگی کار ما را هم سخت و هم ساده کرده بود

تهران (پانا) - نویسنده سریال پربازیگر«هشتگ خاله سوسکه» اعلام کرد این سریال موزیکال فانتزی بزودی از طریق موسسه سرو رسانه پارسیان پخش خواهد شد.

کد مطلب: ۸۸۶۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نویسنده هشتک خاله‌سوسکه: خاله‌سوسکه امروز لایو می‌گذراد و حسن کچل تبلت به‌دست شده است

کریم خودسیانی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا، درباره این فیلم گفت: بهاره کیان افشار، لیلا بلوکات، امیرحسین رستمی و امیر کربلایی زاده از جمله بازیگران این سریال هستند و فیلمنامه این فیلم را من و حمزه صالحی با همکاری همدیگر نوشتیم.

این نویسنده در بخش دیگری از سخنان خود به چگونگی حضورش در این سریال اشاره کرد و افزود: سال‌ها با آقای مسلمی کارگردان این فیلم کار کرده‌ام و سلیقه وی را به خوبی می‌دانستم و به همین دلیل فضای این سریال و نوع کارگردانی او را به خوبی می‌شناختم.

خودسیانی خاطرنشان کرد: در جلسات متعددی که با عوامل فیلم برگزار کردیم به این نتیجه رسیدیم شخصیت‌های افسانه‌ای کهن را باید به زمان امروز برگردانیم اما به شخصیت‌ها وفادار باشیم، به عنوان مثال حسن کچل تنبل است و دلیل این تنبلی تبلت است یا خاله سوسکه به دنبال همسر است اما در اینستاگرام یک صفحه دارد و دائماً درحال لایو گذاشتن است.
وی با اشاره به دلایل انتخاب نام این فیلم عنوان کرد: «هشتگ خاله‌سوسکه» هم بر اساس موضوع این فیلم انتخاب شده هشتگ به خاطر امروزی بودن آن و خاله‌سوسکه هم همان قسمت افسانه‌ای است.
این نویسنده با اشاره به مدیوم رسانه خانگی گفت: سال گذشته با حمزه صالحی فیلم «شکلاتی» را به جشنواره کودک بردیم برای همین بسیار اصرار داشتم امسال برای مدیوم رسانه خانگی فیلم بسازیم و چون کاملاً با سلیقه محمد مسلمی آشنا بودم برای این‌کار یک پله جلو بودیم، اینکه مخاطب قرار است ویدئو بخرد و برای آن هزینه کند خیلی مهم بود فیلمی بسازیم که او دوست داشته باشد.
این نویسنده با اشاره به فیلم‌های در حال تولید و فعالیت‌هایی که برای آینده در نظر گرفته است، گفت: با توجه به صحبت‌هایی که با محمد مسلمی درباره فیلم «هشتگ خاله سوسکه» زده شده قرار است این فیلم در چندین قسمت تولید شود، اگر این اتفاق بیفتد هر چقدر که بخواهیم می‌توانیم در همین زمینه فیلم تولید کنیم زیرا تعداد شخصیت‌های افسانه‌ای که در کتاب‌ها وجود دارد غیرقابل شمارش است.
وی ادامه داد: در حال نگارش یک فیلم سینمایی برای مریم دوستی با نام «نقره داغ» هستم که درگیر پروانه ساخت است و همچنین مشغول نوشتن فصل جدید سریال «دوقلوها» در 100 قسمت که بنده مسئولیت سرپرست نویسندگان آن را به عهده داشتم و کارگردانی کردم تا 20 روز دیگر پخش آن در تلویزیون آغاز می‌شود.

بازیگران و عوامل سریال «هشتگ خاله سوسکه» عبارتند از: بهاره کیان افشار، امیر حسین رستمی، ارژنگ امیر فضلی، الناز حبیبی، امیر کربلایی زاده، شهین تسلیمی، لاله صبوری، صفر کشکولی، بهزاد رحیم خانی،نیلوفر رجایی فر، محمد مسلمی؛ با هنرمندی لیلا بلوکات، سعید امیر سلیمانی و الهام حمیدی ترکیب بازیگران اصلی این مجموعه موزیکال را تشکیل می‌دهند.
کارگردان: محمد مسلمی، مشاور کارگردان: کیارش اسدی زاده، نویسندگان: کریم خودسیانی، حمزه صالحی، مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی، تدوین: حمیدرضا قربانی، آیدین پرهیزی، مدیر تولید: منصور غضنفری، طراح صحنه، لباس و گریم: نوید فرح مرزی، برنامه ریز: لاله مستوفی، صدابردار: امیر عاشق حسینی، عکاس: نادر فوقانی، دستیار اول کارگردان:مهدی مسلمی، طراح حرکات موزون: بهزاد جاودان فر، صداگذاری و ترکیب صدا: فرامرز ابو الصدق، آهنگساز: عبد آتشانی، مدیر تدارکات: روح اله رهبری، منشی صحنه: مریم ویس مرادی، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، مجری طرح: مهدی یاری، جانشین تهیه کننده: صادق یاری، تهیه کننده:حسن مصطفوی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار