معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی: سطح علمی معلمان مدارس استثنایی از سایر مدارس بالاتر است

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از بالا بودن سطح علمی معلمان مدارس استثنایی از سایر مدارس بالاتر خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۵۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
معاون سازمان آموزش و پرورش استثنایی: سطح علمی معلمان مدارس استثنایی از سایر مدارس بالاتر است

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، محسن غفوریان معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: «سازمان آموزش و پرورش استثنائی این افتخار را دارد که اعلام کند، تراز مدارک تحصیلی در سطوح لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در مدارس استثنایی بسیار بالاتر از مدارس عادی است. یعنی رشد علم در این مدارس نه تنها متوقف نیست که پیشرو نیز هست.»

او افزود: «سیاست سازمانی ما این است که اطلاعات، علم و توان فنی همکاران ما باید دائما به روز شود. بر این اساس هرساله بالغ بر ۶۵ دوره تخصصی را در تهران به صورت متمرکز برای معلمان مدارس استثنایی کشور برگزار می‌کنیم. در کنار این دوره‌ها مطالب علمی و آخرین پژوهش‌های انجام شده در حوزه آموزش و پرورش استثنایی را در قالب نشریه علمی - ترویجی به صورت دوماهنامه نیز به مدارس ارسال می‌کنیم. »

غفوریان ادامه داد: «همچنین نرم‌افزارها و جلسات گروه‌های آموزشی، جشنواره الگوهای برتر تدریس که در سطح سازمان درحال انجام است، مبین این است که معلمان ما نه تنها تراز علمی‌شان نسبت به معلمان مدارس عادی کمتر نیست، بلکه ادعا می‌کنم، بیشتر هم هست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار