پنجمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در کردستان برگزار می شود

سنندج(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری پنجمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی ویژه دبیران درس تفکر و سبک زندگی خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۵۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در کردستان برگزار می شود

حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: معاونین و مربیان پرورشی و فرهنگی، مشاوران استان می توانند آثار خود را تا 10 بهمن ماه سال جاری از طریق واحدهای آموزشی محل خدمت خود به ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان ارسال کنند.

نریمانی ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، اصلاح و تغییر نگرش های رایج و سنتی در شیوه های تدریس، مکتوب نمودن تجربیات و به اشتراک گذاشتن دانسته ها و اندوخته ها، ترغیب و تشویق مربیان،مشاوران و دبیران به استفاده از روش های مختلف یاددهی-یادگیری و شناسایی و ایجاد فضایی شاد و پویا جهت شکوفایی استعدادههای نهفته مربیان و دبیران با تکیه بر کاربست روش های تدریس فعال و موثر را از اهداف برگزاری این جشنواره نام برد.

وی در ادامه به موضوعات تخصیصی جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: « سکه طلا، خودآگاهی چیست، حکایت راستی، مهارت قاطعیت و جرات ورزی » موضوعات تخصیصی پایه هفتم و « نقاشی شاهزاده خانم، آداب معاشرت و گفتگو، عادت ها و مهار افسردگی » موضوعات تخصیصی پایه هشتم است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در پایان تدوین طرح درس متناسب با موضوع تدریس در قالب word2007 و pdfبا فونت 14 قلم b.nazanin، فیلم برداری از فرایند تدریس معلم با فرمت mkv حداکثر با حجم 300 مگابایت در 30 الی 40 دقیقه و ارسال طرح درس و فیلم تدریس به منطقه محل خدمت باتوجه به نمون برگ شماره یک را از مهم ترین ویژگی و مشخصات آثار ارسالی به دبیرخانه شهرستان و منطقه عنوان کرد.

شایان ذکر است در مرحله کشوری چهارمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی یک نفر از دبیران درس تفکر و سبک زندگی استان کردستان حائز رتبه برتر کشوری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار