خبر در حال به‌روزرسانی است

15 کشته و یک زخمی در اثر سقوط هواپیما در صفادشت کرج+ فیلم

تمام پیکرها از هواپیما خارج شدند+ اسامی

تهران (پانا) - صبح امروز یک فروند هواپیمای غیرمسافربری در صفادشت کرج سقوط کرد و بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور هم‌اکنون نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه حضور دارند.

کد مطلب: ۸۸۵۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
15 کشته و یک زخمی در اثر سقوط هواپیما در صفادشت کرج+ فیلم

این هواپیمای غیرمسافربری، حامل گوشت بود که به هنگام فرود اضطراری در فرودگاه فتح البرز از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند و شهرک مسکونی مجاور دچار حریق شد.

اسامی اجساد شناسایی شده حادثه

13:57 - مهرداد علی بخشی، مدیر ستاد مدیریت بحران سازمان پزشکی قانونی کشور، از ۱۶ سرنشین هواپیما، یک نفر زنده ماند و ۱۵ نفر جان خود را از دست دادند. از ۱۵ جسد منتقل شده به پزشکی قانونی استان البرز، ۱۰ نفر شناسایی شدند و ۵ نفر نیز در حال شناسایی هستند. در بین ۱۰ جسد شناسایی شده، یک زن حضور دارد.

اسامی اجساد شناسایی شده به شرح زیر است:

۱- غفور قجاوند
۲- محمد باقر ندری
۳- جواد سلیمانی
۴- محمد عبدلی
۵- عزیراله علیزاده
۶- سعید قاسمی
۷- فریدون شیخی
۸- شاکر آجرلو
۹- مریم زارعی نژاد
۱۰- علی افروغ

اسامی زیر از سرنشینان هواپیما بودند که کار تشخیص هویت آن‌ها ادامه دارد.

محمد رضا طاهری
مصطفی محمودی
جواد مرادی
حمید رضا لطفیان
داود ذوالفقاری

فرشاد مهدوی نژاد، در این سقوط زنده ماند و به مراکز درمانی اعزام شد.

تعداد کشته‌ها به 9 نفر رسید

12:26 پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با پانا درباره جزئیات سقوط هواپیمای غیرمسافربری گفت: این حادثه ساعت امروز ساعت ۸:۳۰ صبح امروز (دوشنبه) در شهرک زیبا دشت کرج رخ داده است که تاکنون پیکر 9 نفر (8 مرد و یک زن) از سرنشینان هواپیمای باربری از محل حادثه خارج شده است.

تاکنون 7 نفر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند

10:24 - رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: هواپیما به منزل مسکونی خالی از سکنه برخورد کرده است که تا این لحظه 7 کشته برجای گذاشته و مهندس پرواز زنده یافت شده است که به گفته این مهندس، هواپیما ۱۶ خدمه داشته است.

هواپیمای سانحه دیده 10 سرنشین داشته است

10:13 - پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: هواپیمای سانحه‌دیده 10 سرنشین که شامل خدمه پروازی هستند، داشته است.

اعزام نیروهای هلال‌احمر به محل سقوط هواپیما

9:35 - مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر، از اعزام نیروهای هلال احمر به محل سقوط هواپیمای باری در صفادشت کرج خبر داد و به پانا گفت:صبح امروز این هواپیما دچار حادثه شده و بالگرد و تیم‌های امداد و نجات هلال احمر عازم منطقه حادثه شده‌اند.

سقوط هواپیما در صفادشت کرج

9:12 - مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور اورژانس تهران از سقوط یک فروند هواپیما حوالی صفادشت تهران خبر داد و گفت: تاکنون یک بالگرد و 10 آمبولانس به محل حادثه اعزام شده‌اند اما هنوز نوع هواپیما مشخص نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار