واکنش امام جمعه دهلران به سخنان نماینده ایلام:

بجای مسائل حاشیه ای به فکر اشتغال جوانان باشید

ایلام(پانا)- امام جمعه دهلران نسبت به اظهارات چندروز اخیر یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی درخصوص جایگاه ائمه جمعه واکنش نشان داد.

کد مطلب: ۸۸۵۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بجای مسائل حاشیه ای به فکر اشتغال جوانان باشید

به نقل از ایلام بیدار، در پی اظهارات چند روز گذشته جلال میرزایی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی درخصوص ائمه جمعه و تربیون نماز جمعه، امام جمعه دهلران به این اظهارات نماینده واکنش نشان داد.

سید محسن موسوی امام جمعه دهلران در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: عده ای با مطرح کردن موضوعاتی خلاف واقع تحت عنوان اینکه ائمه جمعه توقع مردم را بالا می برند به دنبال زیرسوال بردن این جایگاه ارزشمند و الهی هستند.

وی گفت: برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بجای پاک کردن صورت مسئله بایستی به دنبال انجام وظایف شرعی و قانونی خود در مجلس باشند و کارهای اساسی بر زمین مانده حوزه کاری خود را پیگیری و رفع مشکل کنند.

امام جمعه دهلران با اشاره به مشکل اشتغال جوانان عنوان کرد: برخی ها بجای طرح مسائل حاشیه ای و فرافکنی بهتر است به دنبال حل کردن مشکل اشتغال جوانان و رفع بیکاری در کشور باشند.

وی افزود: برخی از افراد هنگام سخن گفتن و اظهار نظر بایستی مصلحت نظام و رضایت خداوند را در گفته ها و صحبت های خود مدنظر قرار دهند تاخدایی ناخواسته راه را اشتباه نرویم.

موسوی بااشاره به لزوم ساده زیستی مسئولان خاطر نشان ساخت: نباید مسئولانی که ساده زیست هستند و می خواهند متواضعانه به مردم خدمت کنند را زیرسوال ببرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار