دستگیری ضارب سکه‌های تقلبی با هفتاد شاکی در اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری جاعلی با ضرب سکه‌های تقلبی و فروش آن در بازار سکه و کلاهبرداری مبلغی معادل 250 میلیون تومان در اسلامشهر خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۵۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری ضارب سکه‌های تقلبی  با هفتاد شاکی در اسلامشهر

سرهنگ حمدالله علیزاده در این رابطه اظهار کرد : با شکایت تعدادی از شهروندان در خصوص کلاهبرداری در قالب فروش سکه‌های تقلبی موضوع در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفت و تحقیقات پیرامون این فرد که سعید نام‌ داشت آغاز شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که سکه‌های مذکور تقلبی و از جنس برنج است و فرد کلاهبردار، این سکه‌ها را با نام یکی از شرکت‌های معتبر ضرب و به فروش رسانده است.

او در ادامه افزود: در تحقیقات صورت گرفته ضارب این سکه‌های تقلبی و محل سکونتش شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی متهم در دوازدهمین روز از آبان ماه 97 در محل سکونتش واقع در اسلامشهر دستگیر و برای انجام تحقیقات به پایگاه هفتم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد.

سرهنگ علیزاده، تصریح کرد: متهم در تحقیقات انجام شده با اشاره به اینکه بیش از هفتاد عدد سکه تقلبی ضرب و به قیمت روز در بازار تهران به برخی صرافی‌ها و همچنین به مردم به فروش رسانده ، در اعترافات خود عنوان کرد که دستگاه ضرب سکه جعلی را از محدوده خلازیر خریداری و مدتی بعد نیز در همان محله فروخته است.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به اینکه تا کنون نزدیک به هفتاد تن از مالباختگان از این متهم ، شکایت کرده و متهم در حال حاضر با حکم قاضی شعبه بازپرسی دادسرای ناحیه 19 تهران ، برای سپری کردن دوران محکومیت خود در زندان به سر می‌برد، خاطر نشان کرد : هموطنان گرامی که به این شکل از آنها کلاهبرداری شده می‌توانند برای اعلام شکایت به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار