نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

مدیریت، پیگیری اجرای مصوبات است نه نشستن پشت میز

همدان (پانا) - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان، رقابتی شدن وضعیت کشور را اتفاق مبارکی بیان کرد و دریافت اعتبارات در این فضای رقابتی را بسته به توانمندی مدیران دانست.

کد مطلب: ۸۸۵۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت، پیگیری اجرای مصوبات است نه نشستن پشت میز

محمدرضا حاجی بابایی اظهار کرد: در همه دستگاه ها و اداره ها اگر مدیران پیگیر باشند، اعتبارات خوبی در اختیار آن ها قرار می گیرد.

او گفت: در کشور پول زیاد هست و هنر، ورود پیدا کردن در جذب این سرمایه هاست.

نماینده مردم فامنین و همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بودجه اقیانوسی از احکام است، تصریح کرد: ما امسال فقط ۴ میلیارد تومان از محل ۲۷ درصد از سهمیه نوسازی مدارس را گرفتیم و دو استخر را در حال افتتاح داریم.

او ضمن اشاره به تعدادی از پروژه های ملی بیان کرد: برای راه آهن تهران، همدان ۱۵۰ میلیارد، راه آهن همدان به ملایر ۱۰۰ میلیارد، فاضلاب همدان و فامنین ۱۵ میلیارد، اشتغال زایی در همدان ۲۰۰ میلیارد و ۷ میلیارد تومان برای زیرگذرها و روگذرها اختصاص یافته است.

حاج بابایی با تأکید بر این که پردیس سینمایی، امسال باید راه اندازی شود، تصریح کرد: ما سال گذشته ۷ ردیف ملی مصوب کردیم امسال هم اقدامات خوبی در مجلس خواهیم داشت.

او با بیان این که پروژه ها در کشور پیشرفت خوبی دارند، تأکید کرد: مدیران می توانند برای پیگیری پروژه های ملی به تهران بیایند و باید بدانند که مدیریت فقط در اداره نشستن نیست، بلکه باید پیگیر اجرای مصوبات باشند.

منتخب مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: مجموعه مدیریتی خوبی در استان وجود دارد و همه در حال تلاش هستند.

حاجی بابایی در پایان گفت: رشد و توسعه استان های همسایه ما باعث خوشحالی و افتخار ما است و مدیران باید تلاش کنند در فضای رقابتی موجود در کشور از استان های همسایه عقب نمانند.
سحرشهبازی محب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار