مسئولان و دانش آموزان چنارانی روز پرستار را گرامی داشتند

چناران (پانا) - باحضورمسئولان آموزش و پرورش چناران و دانش آموزان دبستان فرهنگیان از پرستاران بیمارستان ثامن الائمه چناران تقدیر شد.

کد مطلب: ۸۸۵۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان و دانش آموزان چنارانی روز پرستار را گرامی داشتند

علی اصغر نصیری، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش چناران به همراه حسین پور کارشناس حراست ، افروزی کارشناس تربیت بدنی و سلامت ، اسماعیل مندی کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مسئولین و دانش آموزان پیشتاز مدرسه دخترانه فرهنگیان چناران به همراه مدیر و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان چناران از بیمارستان ثامن الائمه(ع) چناران بازدید کرده و روز پرستار را با تقدیم شاخه های گل وشیرینی گرامی داشتند.

در این مراسم نصیری معاون پرورشی و تربیت بدنی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س ) و روز پرستار گفت: جمعی از دانش آموزان پیشتاز دخترانه فرهنگیان چناران ، با تأسی از سیره ائمه اطهار (ع) و بزرگ پرستار عالم حضرت زینب کبری (س) و در راستای تکریم و قدردانی از کادر پرستاری با اهدای یک شاخه گل به پرستاران بخش های مختلف این بیمارستان ها، این روز را گرامی داشتند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی چناران گفت: بعد از عبادت و طاعت بهترین کار خدمت به خلق خداست و خدمات پرستاری مصداق این خدمات است که باید از تمامی خادمین به خلق خدا تقدیرکرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار