گرامیداشت روز فداکاران کشور روز پرستار در گلبهار

چناران (پانا) - با حضور حجت الاسلام و المسلمین امام جمعه گلبهار، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار از پرستاران گلبهاری تقدیر شد.

کد مطلب: ۸۸۵۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت روز فداکاران کشور روز پرستار در گلبهار

به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار حجت الاسلام و المسلمین مروج ، امام جمعه گلبهار، گریوانی مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران با حضور در سه مرکز درمانی و اولین مرکز اورژانس شهر جدید گلبهار با اهداء گل و شیرینی از زحمات این پرسنل تقدیر نمودند.
در این دیدار گریوانی ضمن عرض تبریک روز پرستار به عوامل این مجموعه ها و با آرزوی توفیق خدمت رسانی به مردم گفت: اقدام و تلاش پرستاران همواره به عنوان الگویی بارز در جامعه شناخته شده است به طوری که به پاسداشت اقدامات و زحمات این قشر ولادت حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار نام گذاری شده است.
وی افزود: کار و خدمت جهادی پرستارها در همه اوقات و در هر شرایطی موجب تسلی خاطر بیماران شده و این تلاش خستگی ناپذیر توفیقی است که خداوند نصیب پرستاران نموده است.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار ضمن تشکر از دانشگاه علوم پزشکی بابت خدمات درمانی ارائه شده درگلبهار ابراز امیدواری کرد: با توجه به رشد روز افزون جمعیت این شهر ، جهت تامین نیروی انسانی و تجهیزات درمانی و راه اندازی کلینیک ویژه گلبهار اقدامات موثرتری انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار