استاندار یزد: تقویت مهارت های مشارکتی دانش‌آموزان منجربه رشد اجتماعی آن ها می شود

یزد (پانا) – استاندار یزد در شورای آموزش و پرورش استان گفت: معلمین در راه تعلیم و تربیت جامعه، نقش آفرین هستند و باید در جهت ارتقاء جایگاه معلم تلاش و کوشش به عمل آورد.

کد مطلب: ۸۸۵۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار یزد: تقویت مهارت های مشارکتی دانش‌آموزان منجربه رشد اجتماعی آن ها می شود

در دویست و شصت و چهارمین نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد محمدعلی طالبی با اشاره به آستانه هفته بزرگداشت آموزش و پرورش بیان داشت: معلمین در راه تعلیم و تربیت جامعه، نقش آفرین هستند و باید در جهت ارتقاء جایگاه معلم تلاش و کوشش به عمل آورد.

طالبی تصریح کرد: بیشترین اعتماد جامعه متعلق به معلمین می باشد و از این جهت نقش معلمین بسیار فراتر است و از این سرمایه اجتماعی عظیم باید در همه ابعاد توسعه استان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش وظیفه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را برعهده دارد بیان داشت: مهم ترین مسئولیت آموزش و پرورش، پرورش انسان هایی است که در آینده بستر مناسبی را برای جامعه فراهم کنند.

این مقام مسئول اظهار کرد: ما باید فراتر از مسئولیت های امروز بیندیشیم و به تعلیم و تربیت در ابعاد مختلف بنگریم.

طالبی تقویت آموزش های کار و دانش، آموزش های مهارت های زندگی،آموزش خانواده ها، پرورش اجتماعی دانش آموزان برای تربیت انسان هایی در ابعاد مختلف را از جمله مواردی دانست که باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی عنوان کرد: مسئولیت اجتماعی معلمین را باید بالا برد تا در ابعاد مختلف، معلمین با کمترین دغدغه به تعلیم و تربیت دانش‌‌آموزان بپردازند.

استاندار یزد افزود: مشارکت در استان یزد شاهد رشد چشمگیری است که از جمله در امور خیریه زمینه های مشارکت به خوبی قابل مشاهده می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار