وجود ۱۰ هزار نیروی مازاد در شهرداری تهران

تهران (پانا) - معاون منابع انسانی شهرداری تهران با تاکید بر این که ۱۰هزار نیروی مازاد در شهرداری تهران وجود دارد، گفت باید به ازی هر شش نفر که از شهرداری تهران خارج می شوند تنها باید یک نفر نیرو جذب شود.

کد مطلب: ۸۸۵۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
وجود ۱۰ هزار نیروی مازاد در شهرداری تهران

ابراهیم شیخ در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران و در جریان بررسی برنامه ۵ ساله سوم شهر تهران، گفت: زمانی که شهرداری تهران را تحویل گرفتیم ۶۸ هزار نفر پرسنل داشت که در حال حاضر این نیروها به ۶۶ هزار و ۱۴۲ نفر کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: در حقیقت از زمان آغاز به کار مدیریت شهری در دوره پنجم ۲۰۰۰ نفر از تعداد نیروهای شهرداری تهران کاسته شده و براساس برنامه ریزی شورای اسلامی شهر تهران باید ۶ درصد از نیروهای فراخوان تشکیلاتی را کاهش دهیم.

شیخ ادامه داد: ۱۰ هزار نفر نیروی مازاد در شهرداری تهران وجود دارد یعنی به ازای هر ۶ نفر که از شهرداری تهران خارج می‌شوند تنها باید یک نفر نیرو جذب شود.

پس از صبحت‌های معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی ماده ۹ برنامه ۵ ساله سوم توسعه به پیشنهاد میرلوحی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران تبصره را به این ماده اضافه کردند که استخدام افراد نخبه و برگزیده دانشگاه‌های معتبر در شهرداری تهران امکان‌پذیر شود این تبصره با اکثریت آرای اعضا به تصویب رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار