تفاهم نامه همکاری بین سازمان دانش آموزی و سازمان مدیریت پسماند قم به امضاء رسید

قم (پانا) در راستای آگاه سازی و ارتقاء فرهنگ شهروندی و با توافق سازمان دانش آموزی و سازمان مدیریت پسماند استان قم تفاهم نامه همکاری دو جانبه به امضاء رسید.

کد مطلب: ۸۸۵۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه همکاری بین سازمان دانش آموزی و سازمان مدیریت پسماند قم به امضاء رسید

پیش از ظهر امروز مراسم افتتاحیه طرح همیاران بازیافت ویژه دانش آموزان شهر قم با حضور ابوالفضل پور محمدیان رئیس سازمان دانش آموزی،سید عبدالله میر ابراهیمی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند، و تنی چند از مسئولان محلی در سالن همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار شد.

پورمحمدیان در ابتدای این مراسم با بیان اینکه دوست داشتن طبیعت و ارتقاء تفکر جمعی در دانش آموزان از اهداف عمده این طرح است اظهار کرد: سازمان دانش آموزی می کوشد با همکاری مؤسسات ذیربط گام عملی در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اجرای زیر نظام های آن بردارد.

رئیس سازمان دانش آموزی گفت: امروز می توان با ورود به بحث تربیت اجتماعی دانش آموزان و آموزش استفاده درست از منابع طبیعی موجود و شعار داشتن زمین پاک محیط زندگی را امن تر و پاکیزه تر نمود.

میر ابراهیمی نیز ضمن تشکر از همکاری صمیمانه مسئولین آموزش و پرورش استان قم در راستای اجرای این طرح ابراز امیدواری کرد با ورود و اجرای هر چه بیشتر برنامه های مشابه دانش آموزان را در جهت مدیریت امور شهری و آموزش شهروند نمونه راهنمایی نمود.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند استان قم افزود: این طرح که یک برنامه مشترک فرهنگی - آموزشی است با موضوعات شهرونشدی شو در قالب طرح همیشارات بازیشافت در بیش از 400 مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه استان قم به اجرا در خواهد آمد.

خاطر نشان می شود طی تفاهم به عمل آمده سازمان مدیریت پسماند با سازمان دانش آموزی دانش آموزان با فرایندها و مفاهیم مدیریت پسماند آشنا و روحیه مشارکت جویی و مسئولیت پذیری در سطوح مدرسه و محله انجام می شود، همچنین با این کار می توان روحیه امید و نشاط و افزایش تحرک و پویایی را در فعالیت های جمعی و گروهی دانش آموزان در کنار آگاه سازی از ظرفیت های بالقوه و اصلاح الگوی مصرف و نهادینه سازی مفاهیم آ»وزشی در راستای محیط زیست و زندگی به دانش آموزان انتظار داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار