هجمه های فرهنگی تاریخ و تمدن را ایران نشانه گرفته است

اردبیل (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل: هجمه های فرهنگی دشمنان تاریخ و تمدن و نسل جوان ایران را نشانه گرفته است.

کد مطلب: ۸۸۵۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
هجمه های فرهنگی تاریخ و تمدن را ایران نشانه گرفته است

آیت الله سید حسن عاملی در همایش توانمندسازی مدیران،مربیان ومعاونان پرورشی و مدرسان درس تفکر و سبک زندگی اظهارداشت : در برهه حساس کنونی وظیفه خانواده ها ، مربیان و مدرسان سنگین تر است و باید با مدیریت مناسب و تلاش بی وقفه نسل جوان را از این هجمه ها در امان نگه دارند .
او بااشاره به اینکه مربیان تربیتی اصلی ترین میراث فرهنگی کشور هستند اظهارداشت: مربیان تربیت کننده نسل آینده هستند و در واقع آینده فرهنگی و علمی کشور را رقم خواهند زد .
امام جمعه اردبیل بیان کرد: همچنین معلمان و مادران میراث های فرهنگی کشور هستند و آینده کشور به آن ها وابسته است و در صورت تربیت فرزند صالح و عالم یک نسل به آنها مدیون می شود .
عامی ادامه داد: تربیت در دوران کودکی و جوانی کارساز است و باید مادران در وهله اول و مربیان تربیتی در دوره دبستان اصول زندگی دینی و متناسب با فرهنگ بومی را به فرزندان آموزش دهند .
او بیان کرد: مادری که برای سرگرمی فرزندش گوشی و تبلت در اختیار وی می گذارد مرتکب خطایی می شود که از عواقب آن آگاه نیست .
امام جمعه اردبیل گفت: کودکان علاوه بر آسیب دیدن چشم ، دچار عواقب فرهنگی و آموزشی می شوند که در آینده نجات آن سخت می شود .
عاملی با تاکید بر استخراج قصه ها و آموزه های دینی از بین روایات افزود: باید با این راهکارها و استفاده از زبان قصه به صورت علمی و عملی با هجمه فرهنگی دشمنان مقابله کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار