مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ؛

دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی افتخار آمیز و امید بخش است

قزوین (پانا) - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف فرهنگی و علمی افتخار آمیز و امید بخش است

کد مطلب: ۸۸۵۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی افتخار آمیز و امید بخش است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،مریم بیدخام در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین قابل رییس ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شد با بیان این مطلب افزود: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای ما بسیار حایز اهمیت بوده تا جایی که همه ما وظیفه داریم تا دستاوردهای آن را برای نسل سوم و چهارم انقلاب تبیین و تشریح کنیم و اجازه ندهیم سیاه نمایی دشمنان بر روی تفکر و اذهان نوجوانان و جوانان ما تاثیرگذار باشد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حوزه سلامت و درمان پیشرفت های چشمگیری داشته، تاکید کرد: وجود پزشکان متخصص باعث شده تا حتی برخی بیماران خارجی برای ادامه مداوا و بهره مندی از تجهیزات پزشکی به کشور ما مراجعه کنند.
این مسئول در ادامه، به پیشرفت های قابل توجه کشور در حوزه کشاورزی اشاره و یادآور شد: فعالیت های انجام شده در این بخش به جایی رسیده که توانسته ایران را جزو 9 کشور برتر جهان در حوزه کشاورزی قرار دهد.
بیدخام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و اعمال تحریم های ظالمانه استکبار جهانی، تصریح کرد: هجمه های دشمن در طول سال های پیروزی انقلاب اسلامی نیز نتوانست مانعی برای نخبگان و فرهیختگان این سرزمین ایجاد کند تا جایی که کسب رتبه های علمی مختلف در طول 40 سال گذشته ما را جزو 16 کشور برتر علمی دنیا جای داده است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در ادامه اجرای برنامه های شکوهمند دهه مبارک فجر امسال را یادآور شد و افزود: باید تا جای ممکن از اجرای برنامه های کلیشه ای پرهیز کرده و با استفاده از نوآوری ها و خلاقیت های تازه به ارزش های انقلاب اسلامی بپردازیم.
بیدخام به مردمی شدن برنامه های دهه فجر تاکید و اضافه کرد: به جای کمّی گرایی در برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر به سمت کیفیت ها باید گام برداریم و از ظرفیت هنرمندان خود نیز به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.
این مسئول خاطرنشان کرد: بازدید از خانواده های معظم شهدا و جانبازان جمهوری اسلامی ایران همواره باید در اولویت کار برنامه ریزان ما باشد.
بیدخام در پایان به افزایش سطح نشاط اجتماعی، پویایی و برگزاری همایش ها و مراسم های دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: از فعالان فرهنگی می خواهیم تا در این زمینه نهایت همکاری و تعاملات همه جانبه را با دستگاه ها و نهادهای برگزار کننده داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار