سقوط جرثقیل در جاده مخصوص کرج + تصاویر

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی از سقوط یک جرثقیل تاور کرین در جاده مخصوص کرج خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۵۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
سقوط جرثقیل در جاده مخصوص کرج + تصاویر

جلال ملکی در گفت‌وگو با پانا، با تشریح جزئیات سقوط جرثقیل در جاده مخصوص کرج گفت: حادثه در جاده مخصوص کرج، سه راه ارج، خیابان ولیعصر اتفاق افتاده که به محض اطلاع‌رسانی به سامانه ۱۲۵، آتش‌نشانان به محل اعزام شدند. محل حادثه یک پروژه کارگاهی بوده که در آن یک تاورکرین فعالیت می‌کرده است و به دلیلی که باید بررسی شود تاورکرین از محل بوم بالایی و اتاقک شکسته می‌شود و از ارتفاع ۱۲ متری سقوط می‌کند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: زمانی که آتش‌نشانان در محل حادثه حاضر شدند، راننده جرثقیل که یک مرد جوان ۲۸ ساله با تابعیت افغان بود، داخل اتاقک تاورکرین گرفتار بوده و آتش‌نشانان بلافاصله عملیات رهاسازی را آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان موفق می‌شوند راننده جرثقیل را زنده خارج کنند، گفت: این فرد از چند نقطه دچار شکستگی شده بوده که با حضور عوامل اورژانس، تحویل عوامل اورژانس شده تا به مراکز درمانی منتقل شود.

ملکی توصیه کرد: از مالکان محترم تقاضا دارم خصوصا اگر پروژه‌های بزرگ دارند و از دستگاه‌های تاور استفاده می‌کنند، حتما دستگاه‌های باکیفیت به کار بگیرند و برای کاربری آن هم از افراد متخصص استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار