فتاح خبرداد:

۲۱۵۰ نفر از کودکان خانوار تحت پوشش کمیته امداد به مدرسه نرفته‌اند

تهران (پانا) - رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه ۳۴۰ هزار دانش آموز در مناطق با ضریب محرومیت ۶ تا ۹ در کمیته امداد تحت پوشش کمیته امداد است، گفت حدود ۲۱۵۰ نفر از کودکان خانوار تحت پوشش کمیته امداد به مدرسه نرفته‌اند.

کد مطلب: ۸۸۵۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
۲۱۵۰ نفر از کودکان خانوار تحت پوشش کمیته امداد به مدرسه نرفته‌اند

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرویز فتاح در هشتمین جلسه شورای هماهنگی، بهبود و ارتقای شاخص‌های آموزشی و پرورشی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته که با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزار شد با اشاره به اینکه ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در مناطق با ضریب محرومیت ۶ تا ۹ در کمیته امداد تحت پوشش داریم، اظهار کرد: امروز در این جلسه اعلام شد که حدود ۲۱۵۰ نفر از کودکان خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد به مدرسه نرفته‌اند.

وی ادامه داد: درست است که در کمیته امداد خانواده‌ها را تحت پوشش می‌بریم، اما پوشش تحصیلی در مدرسه هم برایمان اهمیت دارد. تمام بچه‌ها حامی دارند یا جز محسنین هستند و برای پوشش تحصیلی آن‌ها تلاش می‌کنیم.

فتاح با اشاره به این که در سال جاری افراد تحت پوشش ۲۲۰ هزار تومان دریافتی داشتند گفت: کار مشترکی با آموزش و پرورش تحت عنوان جشن عاطفه‌ها داریم که در دو نوبت انجام و ۱۰۰میلیاردتومان پول جمع آوری شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: این تعامل دوطرفه بسیار خوب است و تماما هدایای جمع آوری شده به دانش‌آموزان رسانده شده است.

وی با بیان اینکه مناطق محروم به صورت ویژه دیده می‌شوند، گفت: اگر بر فرهنگ تحصیل متمرکز شویم بسیاری از مشکلات حل می‌شوند زیرا بسیاری از خانواده‌ها در مناطق محروم با این فرهنگ آشنا نیستند.

فتاح ادامه داد: کمیته امداد آمادگی دارد که در کنار وزارت آموزش و پرورش، مشکلات تحصیلی دانش‌آموزان را حل کند. همانطور که اکنون ۱۱۰مرکز خوابگاهی شبانه‌روزی داریم که دانش‌آموزان در آن حضور دارند و تحت حمایت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار