رئیس مرکز استعدادهای درخشان: دانش آموزان استعدادهای درخشان باید به حوزه‌های پرورشی و کارسوقی توجه داشته باشند

مدارس استعدادهای درخشان تلاش می‌کنند انسان‌هایی تربیت کنند که به توجه همه جانبه اهمیت دهند

تهران (پانا) - رئیس مرکز استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان بر توجه به دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان در حوزه‌های پرورشی و کارسوقی تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۸۵۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
رئیس مرکز استعدادهای درخشان: دانش آموزان استعدادهای درخشان باید به حوزه‌های پرورشی و کارسوقی توجه داشته باشند

مراسم تقدیر از دانش‌آموزان سمپاد صبح امروز در دبیرستان هوشمند استعدادهای درخشان فرزانگان ۴ منطقه ۱۳ برگزار شد.

فاطمه مهاجرانی در این مراسم با طرح این سوال که چرا ولادت حضرت زینب روز پرستار معرفی شده است گفت: «ایشان پرستار ارزش‌ها بودند نه لزوما پرستار جسم مجروحان.»

او گفت: «با تاسی به این بزرگوار، زنان ذاتا مراقب و پرستار هستند. زنان مراقب علم، جامعه و حال خود و خانواده هستند. هر کسی چیزی برای ارائه داشته باشد ممکن است دچار لغزش‌هایی از جنس غرور شود.»

مهاجرانی گفت: «دانش‌آموزان استعدادهای درخشان باید بیشتر از خود پرستاری کنند تا دچار غرور نشوند آنان باید به ملیت کشور و خلق ثروت کمک کنند تا توسعه از طریق علم در مدرسه صورت بگیرد.»

رئیس مرکز استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: «امروزه کشورهای دنیا توجه ویژه‌ای به علوم پایه دارند که این موضوع کشورها را در لبه دانش نگه می‌دارد لذا انتظار داریم شما در این حوزه کار کنید.»

او ادامه داد: «مقام معظم رهبری با حساسیت ویژه تاکید کردند که مدارس سمپاد مدارس مهمی هستند و تاکید داشتند من نگران وضعیت سمپاد هستم. ما باید انسان‌های کنشگری باشیم تا بتوانیم موضوعات را درک کنیم.»

رئیس مرکز استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان گفت: «حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ریاست‌جمهوری و آموزش و پرورش توجه به این دانش‌آموزان را نشان می‌دهد. دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان باید به حوزه‌های پرورشی و کارسوقی توجه داشته باشند زیرا ما در دنیا دانشمند کم نداریم انسان خردمند کم داریم.»

او گفت: «مدارس استعدادهای درخشان تلاش می‌کنند انسان‌هایی تربیت کنند که به توجه همه جانبه اهمیت دهند زیرا بیش از هر زمانی نیاز داریم به ملت خود افتخار کنیم.»

مهاجرانی در پایان افزود: «جغرافیای ایران‌زمین را بشناسیم و نسبت به کودکان کار، فقر و موضوعات دانشی واکنش نشان دهیم.»

مهاجرانی در حاشیه این مراسم از نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان نخبه دبیرستان فرزانگان 4 منطقه 13 بازدید کرد.

ورود دانش‌آموزان به پروژه‌های صنعتی دانشگاه امیرکبیر پیرو تفاهم‌نامه، معرفی دانش‌آموزان به سازمان فضایی و درنظر گرفتن 200 میلیون تومان برای تجهیز آزمایشگاه‌های مورد استفاده دانش‌آموزان، 3 پیشنهاد رئیس مرکز استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان به دانش‌آموزان حاضر در مراسم امروز بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار