فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:‍

۴۵پرونده در زمینه داروهای غیرمجاز در آذربایجان غربی تشکیل شد

ارومیه (پانا)- ارومیه - فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از تشکیل ۴۵ فقره پرونده در زمینه قاچاق داروهای غیرمجاز و تقلبی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۵۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
۴۵پرونده در زمینه داروهای غیرمجاز در آذربایجان غربی تشکیل شد

سردار مسعود خرم نیا از اجرای طرح بین المللی( پانجیا۱۱) با هدف مبارزه با داروهای غیرمجاز، تقلبی و تبلیغات غیرقانونی در فضای مجازی خبر داد و اظهارداشت: اجرای طرح فوق از بدو تشکیل پلیس فتا به صورت سالیانه در سراسر کشور برگزار می شود که در سال جاری به صورت هماهنگ در استان نیز اجرا شد.

وی ادامه داد: در این راستا با حضور کارشناسان پلیس فتا تعداد ۸۲۰ تارنما اعم از وب سایت، وبلاگ و صفحات شبکه های اجتماعی رصد و تعداد ۲۰۵ تارنما شامل مصادیق طرح مذکور شناسایی و در این زمینه تعداد ۴۵ فقره پرونده تخلف تشکیل شد.

سردار خرم نیا خاطرنشان کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی تعداد ۴۰ نفر متهم در سراسر استان دستگیر و از آنان، تعداد ۱۷۶۴۰ قلم دارو و تجهیزات پزشکی غیرمجاز به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف و در اختیار مقامات قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: با بررسی های به عمل آمده بیشتر مجرمان از شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام به منظور تبلیغ و فروش داروهای تقلبی و غیرمجاز استفاده می کردند.

سردار خرم نیا به کشفیات ۲۴ ساعت گذشته انتظامی استان نیز اشاره و اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سه هزار و ۷۴۴ عدد شیرآلات قاچاق به ارزش ۲۵۰میلیون ریال درمحور بوکان -سقز کشف و در این زمینه یک نفر متهم شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی کشف ۹۱۶ قلم انواع کالای قاچاق شامل ۴۶۰ ثوب البسه خارجی ۳۲ قلم موادغذایی و۳۲کیلو مغزفندق و۸۲ قلم لوازم ارایشی به ارزش ۳۰۰میلیون ریال ازیک دستگاه اتوبوس مسافری درشهرستان ماکو نیز کشف شد.

سردار خرم نیا از کشف ۵۶۸ثوب البسه قاچاق درمحورماکو -بازرگان خبر داد و افزود: این کالاهای قاچاق به ارزش ۳۰۰میلیون ریال ازیک دستگاه سواری کشف و در این زمینه یک نفر متهم شناسایی و دستگیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار