کودکانی که توسط فضای مجازی تربیت می شوند در معرض آسیب های فروانی قرار دارند

تربت جام (پانا) - معاون فرماندارتربت جام گفت : در حوزه پدیده‌های اجتماعی نوظهور تلاش‌های ما اندک بوده و باید با دقت و همت بیشتری به این حوزه بپردازیم

کد مطلب: ۸۸۵۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

حسن کاظمی، معاون فرماندار تربت جام در کار گروه فرهنگی اجتماعی گفت : آسیب‌ های اجتماعی روز به روز در حال گسترش می‌باشد که نشان‌ می دهد نتوانسته‌ایم محتوای مطلوبی در این حوزه‌ها ارائه دهیم.

وی ادامه داد: می‌بایست به صورت تخصصی و جزیی وارد موضوعات آسیب‌های اجتماعی همانند کودکان، ازدواج، خانواده‌ها و ... شویم.

معاون فرماندار خاطرنشان کرد: درحال حاضرشاهد هستیم که برخی خانواده‌ها مراقبت و تربیت لازم از فرزندان را اعمال نمی‌کنند و با توجه به حضور گوشی‌های هوشمند و شبکه‌ های اجتماعی، کودکان خود مختار بزرگ شده و توسط فضای مجازی تربیت می‌شوند.

کاظمی تصریح کرد: ما از نظر فرهنگی غنی و قوی هستیم اما متاسفانه سوء مدیریت‌ها باعث شده تا با مسئله گفتمان و سرمایه اجتماعی به صورت ناصحیح مواجه شویم.

وی افزود: نیازمند یک تحول فرهنگی هستیم تا با محتوا و آموزش‌های به‌روز در حوزه‌های فرهنگی عمل کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

معاون فرماندار تاکید کرد: گفتمان اجتماعی بسیار مهم است و می‌بایست در این حوزه برنامه‌های متناسب و مدونی را داشته باشیم.

کاظمی گفت : مشکلات سطح جامعه نشان‌دهنده این مطلب است که شناخت و سواد ما از مسائل و پدیده‌های نوظهور کافی نبوده و نیازمند افزایش مطالعات در این حوزه‌های اجتماعی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار