مسئولان دهلران پاسخگو باشند؛

آزمون استخدامی ان جی ال و وعده ای که محقق نشد

ایلام(پانا)- متاسفانه با گذشت یک ماه از وعده اقای فرماندار هیچگونه آزمونی انجام نگرفت تا زمزمه استخدام سفارشی ها در این ان ال جی قوت بگیرد.

کد مطلب: ۸۸۵۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
آزمون استخدامی ان جی ال و وعده ای که محقق نشد

به نقل از ایلام بیدار،مهرماه امسال در پی اعتراض جمعی از شهروندان دهلرانی به استخدام سفارشیها در پروژه ان جی ال ۳۱۰۰، موسوی فرماندار این شهرستان در مصاحبه ای از برگزاری ازمون استخدامی این کارخانه در اذرماه خبر داد.

در این مصاحبه قرار بر این شد که افراد با تحصیلات مرتبط در مهرماه ثبت نام و پس از ازمون، گزینش و مراحل اداری ۱۵۰ نفر در این شرکت استخدام شوند.

متاسفانه با گذشت یک ماه از وعده اقای فرماندار هیچگونه ازمونی انجام نگرفت تا زمزمه استخدام سفارشیها در این ان ال جی همچنان ادامه یابد.

بدترین قسمت ماجرا وعده توخالی و سرخرمن فرماندار بعنوان نماینده عالی دولت در شهرستان دهلران است که قطعا می تواند نارضایتی و بی اعتمادی مردم را از دولت را دو چندان کند.

سوال اینجاست چه کسی پشت صحنه عدم برگزاری ازمون استخدام در این شرکت است که یک فرماندار بعنوان نماینده عالی دولت برای کاهش فشارها مجبور به دادن وعده پوشالی و توخالی می شود؟

استاندار ایلام باید به اینگونه وعده ها از طرف فرمانداران که مردم را ازدولت ناامیدمی کند ورود کرده و گوش مسئولان که تقویمشان فقط ۹ ماه دارد بپیچاند تا کسی برای ارام کردن اوضاع دست به مصاحبه بی اساس نزند.

امیدواریم رسانه های پرتعداد دهلران نیز که ید طولانی در شفاف سازی دارند دست از سکوت برداشته و پرده از راز عدم برگزاری ازمون استخدامی ان جی ال دهلران بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار