مدیر عامل جمعیت هلال احمرخراسان جنوبی:بهره مندی ۵ هزار نفر از خدمات مرکز توانبخشی هلال احمر خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) _ مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از بهره مندی پنج هزار نفر از خدمات مرکز توانبخشی هلال احمر استان طی ۹ ماه گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۵۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر عامل جمعیت هلال احمرخراسان جنوبی:بهره مندی ۵ هزار نفر از خدمات مرکز توانبخشی هلال احمر خراسان جنوبی

محمدرحیم شهریاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در بازدید از مرکز توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اظهار داشت: طی ۹ ماهه امسال بالغ بر پنج هزار نفر به این مرکز مراجعه و از خدمات این مرکز بهره مند شدند.

او با اشاره به بهره مندی یک هزار و ۴۷ نفر از مراجعه کنندگان از خدمات فیزیوتراپی، افزود: همچنین طی این مدت ۲۰۳ نفر از خدمات ارتوپدی این مرکز بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: در بخش کاردرمانی نیز ۴۹۶ نفر به این مرکز مراجعه و ۵۳۰ نفر در بخش گفتار درمانی پذیرش شده اند.

واکسیناسیون ۲۵۰۰ نفر از حجاج

شهریاری به افزایش تجهیزات این مرکز در سال جاری اشاره کرد و گفت: در این مدت تجهیزاتی از جمله دستگاه لیزر پرتوان، دستگاه الکتروتراپی دو کاناله و دستگاه اولتراسوند به تجهیزات مرکز اضافه شده است.

او ادامه داد: این دستگاه ها به کمک به تسریع بهبود شکستگی های، کاهش گرفتگی عضلات، تحریک عصب و کاهش درد بیماران کمک می کنند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در مراسم حج امسال معاینه و واکسیناسیون دو هزار و ۵۶۸ نفر توسط این مرکز انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار