معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان: فقر فرهنگی ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی است

سنندج(پانا)-معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در نهمین نشست کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، فقر فرهنگی را ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: نا آگاهی مردم به معضلات اجتماعی به شیوه های نادرست تربیت برمی گردد.

کد مطلب: ۸۸۵۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان: فقر فرهنگی ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی است

نهمین نشست کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، دبیر شورای با مواد مبارزه با مواد مخدر استان، معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان و 18 دستگاه عضو کمیته در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در این نشست از تلاش و زحمات دستگاه های عضو کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در پیگیری برنامه های این حوزه در آموزش و پرورش تقدیر و تشکر و ابراز امیدواری کرد برنامه های کمیته در راستای اهداف کلان و در پیشگیری از آسیب های اجتماعی موثر باشد.

خوش گوار فقر فرهنگی را ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: نا آگاهی مردم به معضلات اجتماعی به شیوه های نادرست تربیت برمی گردد.

وی با بیان اینکه کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تلاش می کند مردم را با بحث فرهنگی پیشگیری از اعتیاد بیشتر دخالت دهد؛ گفت: اگر 18 دستگاه عضو کمیته برنامه های فرهنگی خود را به خوبی اجرا کنند؛ نتایج فعالیت ها موثر تر خواهد بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر جهت گیری برنامه های این بخش به سمت اجتماعی شدن سوق پیدا کرده است که نقش سازمان های مردم نهاد می تواند مهم و قابل توجه باشد.

وی محور همه فعالیت های آموزش و پرورش در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را مبتنی بر آگاه سازی و اطلاع رسانی عنوان کرد و گفت: بیش از 50 درصد از مدارس استان تحت پوشش طرح های پیشگیری قرار دارند.

در پایان این نشست از تلاش و زحمات محمدسلیم کریمی دبیر سابق دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان در اجرای برنامه های حوزه پیشگیری در آموزش و پرورش با اهدای لوح سپاس از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار