فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) : اقتصاد مقاومتی و بومی‌سازی یک اراده و عزم جدی را می‌طلبد

اسلامشهر ( پانا) - فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در اسلامشهر گفت : سپاه به عنوان یک پشتوانه امکانات ، توان مهندسی و نیروهای جوان را در کنار دولت آرایش داده و تلاش دارد تا در فضایی که نیاز باشد خدمت‌رسانی کند.

کد مطلب: ۸۸۵۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص)  :  اقتصاد مقاومتی و بومی‌سازی یک اراده و عزم جدی  را می‌طلبد

سردار سعید محمد در آئین کلنگ زنی احداث مترو اسلامشهر ، در سخنانی با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگی انقلاب اسلامی به سر می‌بریم اظهار کرد : همزمان با آغاز کلنگ‌زنی پروژه عظیم مترو اسلامشهر شاهدیم که با اقتدار تمام و انسجام کامل جشن‌های چهل سالگی انقلاب را برگزار می‌کنیم و هر چه دشمنی دشمنان نسبت به نظام و انقلاب بیشتر گردد، باید انسجام و وحدت ما نیز بیشتر شود.

او در ادامه بیان کرد : دشمن امروز با تمام توان خود به دنبال این است که به وضعیت اقتصادی کشور و وضعیت معیشت مردم آسیب برساند و این می‌طلبد که همه مسئولان در کنار هم بتوانند این فشارها را خنثی کنند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به خدمت‌رسانی سپاه در کنار دولت و همه مسئولان دلسوز نظام افزود : سپاه به عنوان یک پشتوانه امکانات، توان مهندسی و نیروهای جوان را در کنار دولت آرایش داده و تلاش دارد تا در فضایی که نیاز باشد خدمت‌رسانی کند.

محمد با بیان اینکه بحث اقتصاد مقاومتی و بومی‌سازی یک اراده و عزم جدی را می‌طلبد ، تصریح کرد : هر کجا این عزم و اراده وجود داشته نتیجه گرفته‌ایم و درحوزه توسعه مترو نیز مجموعه قرارگاه خاتم با توجه به لزوم توسعه‌بخشی مترو سیستم که یکی از دغدغه‌های نظام می‌باشد همواره توان خوبی در بین سازندگان ایرانی وجود دارد و باید به جوانان و نخبگان دانشگاهی اعتماد و از آنان حمایت شود.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار