معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور : شیب تند مهاجرت شهروندان از شهرهای کوچک به کلان شهرها کنترل شود

اسلامشهر (پانا) - معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب تاکنون در حوزه حمل و نقل اقدامات چشمگیری انجام شده، تصریح کرد، ک متأسفانه مسئولان و فعالان این حوزه در معرفی و شناساندن آن به مردم کمی کمرنگ عمل کرده‌اند.

کد مطلب: ۸۸۵۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور :  شیب تند مهاجرت شهروندان از شهرهای کوچک به کلان شهرها کنترل شود

مهدی جمالی‌نژاد در آئین کلنگ‌زنی پروژه متروی اسلامشهر با اشاره به لزوم توسعه متوازن در کشور اظهار کرد : سندروم کلان‌شهری از مشکلات مهاجرپذیری شهرهای بزرگ است که به صورت آهن‌ربایی جمعیت شهرهای کوچک را جذب می‌کند.

او در ادامه بیان کرد : تهران به عنوان یکی از بزرگترین کلان‌شهرهای دنیا از مشکلات این چنین بی‌نصیب نبوده و اگر با این شیب تند مهاجرت شهروندان از شهرهای کوچک به کلانشهرها روبه‌رو باشیم در آینده نه چندان دور شهرهای کوچک خالی از سکنه می‌شوند.

معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور با اشاره به لزوم توزیع هم‌افزای امکانات و اعتبارات در مناطق پرجمعیت افزود: باید با همدلی ، همگرایی و هم‌افزایی همه جریان‌ها و گروه‌های سیاسی کشور خدمت‌رسانی شایسته‌تری به مردم انجام شود که تحقق چنین موضوعی سبب توسعه متوازن در همه نقاط و رفع مشکلات مردم می‌شود.

جمالی‌نژاد اظهار کرد : از زمان پیروزی انقلاب تاکنون در حوزه حمل و نقل اقدامات چشمگیر و قبال توجهی انجام شده که متأسفانه مسئولان و فعالان این حوزه در معرفی و شناساندن آن به مردم کمی کمرنگ عمل کرده‌اند و این در حالی است که باید دستاوردها به خوبی شناسانده شود.

او خاطرنشان کرد : مشکلات و موانعی در روند ساخت پروژه مترو اسلامشهر از سوی شهردار اسلامشهر و سایر مسئولان گزارش شده که با طرح آن در شورای عالی ترافیک تلاش می‌کنیم تا موانع را برطرف شده و این پروژه به سرانجام مطلوب برسد.

/خبرنگار : ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار