نشست شورای معاونین شهرستان حمیدیه برگزارشد

حمیدیه(پانا)-جلسه شورای معاونین روزشنبه مورخ 97/10/22برگزارشد،کریم سعیداوی گفت: با همدلی،هم فکری و تبادل افکار بهترین راهکارها برای پیشرفت آموزشی وپرورشی شهرستان اتخاذ می شود.

کد مطلب: ۸۸۵۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست  شورای معاونین شهرستان حمیدیه برگزارشد

کریم سعیداوی رئیس آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه در این جلسه گفت : باید تصویری از خروجی آموزش و پرورش شهرستان داشته باشیم که این پروسه چگونه طی می شود و ببینیم نقطه ضعف ها کجاست تا آنها را برطرف کنیم.
او بیان کرد: نقش و وظایف این شورا در جهت پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی در راستای سیاستهای فرهنگی ابلاغی است و پیگیری مصوبات می تواند نظام آموزش شهرستان را به جلو پیش ببرد.
کریم سعیداوی به مهمترین موضوعات این جلسه اشاره کرد: تقویت وحمایت از مشارکتهای مردمی ،تقویت برنامه های آموزشی و پرورشی، داشتن برنامه منظم بازدید از مدارس،برگزاری کلاس های کنکور ،تاکید بر بازرسی از مراکز غیردولتی،نظارت بر مدارس موسسه راه ایمان ورفع مشکلات پیش روی آن ها ،شناسانی مدارس کم برخوردار و تجهیز آنها ، پی گیری تکمیل مدارس نیمه کاره،برنامه ریزی جهت تشکیل تعاونی مصرف فرهنگیان، بازدیدهای دوره ای از مدارس توسط کارشناسان مربوطه بحث و گفتگو شد. در ادامه معاونین و کارشناسان حاضر درجلسه با تبادل نظر تصمیماتی جهت خروجی این جلسه اتخاذ گردید.
همچنین در پایان این جلسه حکم انتصاب معاون پرورشی و تربیت بدنی علی طرفی جبرپور وحکم انتصاب کارشناس مسئول متوسطه دوم خانم لیلا شکاری تقدیم و از زحمات فیصل سعدیان به مناسبت روز گزینش تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار