محمد رضا عارف: توسعه حمل و نقل ریلی درشهرستان‌های استان تهران ضروری است

اسلامشهر (پانا) - رئیس مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به اینکه تکمیل پروژه مترو اسلامشهر مطالبه جدی مردم است، خاطر نشان کرد، با برطرف کردن موانع تلاش می‌کنیم تا شاهد راه‌اندازی این پروژه مهم بر اساس برنامه زمان‌بندی باشیم.

کد مطلب: ۸۸۵۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
محمد رضا عارف:  توسعه حمل و نقل ریلی درشهرستان‌های استان تهران ضروری است

محمدرضا عارف در آئین کلنگ‌زنی مترو اسلامشهر، ضمن تشکر از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) اظهار کرد: مجمع نمایندگان استان تهران بسیار زحمت کشیدند تا این طرح اجرایی شود و تقریبا در همه جلسات این پروژه مطرح شد تا به نتیجه مطلوب برسد.

او در ادامه گفت: طرح قطار حومه‌ای در استان تهران عملیاتی می‌شود، اما خواسته مردم اسلامشهر این بود که به مترو تهران ملحق شوند.

او افزود: افزایش ردیف بودجه پروژه مترو اسلامشهر سبب شد تا امروز شاهد کلنگ‌زنی این پروژه باشیم و با رفع موانع تلاش کنیم تا شاهد راه‌اندازی این پروژه مهم بر اساس برنامه زمان‌بندی باشیم.

عارف با اشاره به دیگر مطالبات مردم اسلامشهر گفت: مهم‌ترین موضوع بیمارستان 400 تخت‌خوابی اسلامشهر است که تغییر مجری از وزارت راه به وزارت بهداشت و درمان انجام شد.

او با بیان اینکه طرح شبکه فاضلاب اسلامشهر و احداث تصفیه‌خانه نیز در حال اجرا است عنوان کرد: آب‌رسانی به روستاها نیز از دیگر مطالبات مردم این منطقه بودکه علی‌رغم مشکلات اقتصادی در سال‌های اخیر در حال پیگیری جدی از سوی نمایندگان است.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار