استاندار تهران : عقب ماندگی 11 ساله اجرای مترو اسلامشهر به‌زودی جبران می‌شود

اسلامشهر (پانا) - استاندار تهران با بیان اینکه مترو اسلامشهر مهم‌ترین طرح حمل‌ و نقل این شهرستان است، خاطر نشان کرد، طرح‌های عمرانی مهم دیگری نیز برای اسلامشهر در نظر داریم.

کد مطلب: ۸۸۵۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار تهران : عقب ماندگی 11 ساله اجرای مترو اسلامشهر به‌زودی جبران می‌شود

انوشیروان محسنی بندپی پیش‌ از ظهر شنبه بیست و دوم دی 97 در مراسم کلنگ‌زنی مترو اسلامشهر گفت: عقب‌ماندگی یازده‌ساله اجرای مترو اسلامشهر به‌زودی جبران می‌شود.

او با بیان اینکه مترو اسلامشهر مهم‌ترین طرح حمل‌ و نقل شهرستان است، گفت: اجرای کمربندی شهرستان‌های رباط‌کریم، اسلامشهر و احداث بیمارستان منطقه نیز از طرح‌های عمرانی مهمی هستند که سعی داریم اعتبار خوبی را برای آنها مصوب کنیم.

استاندار تهران با اشاره به دستاوردهای ارزشمند چهل ساله انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: از جمله این دستاوردها در حوزه سلامت می‌توان به شاخص امید به زندگی در ابتدای انقلاب اسلامی اشاره کرد که بین پنجاه و چهار تا پنجاه و شش سال بود و اکنون این شاخص به هفتاد و هشت سال رسیده است.

محسنی بندپی یادآور شد: بیش از 22 سال به امید به زندگی مردم افزوده شده که این نشان از شرایط بسیار خوب سطح زندگی است که پس از انقلاب اسلامی فراهم شده است.

محسنی بند‌پی اظهار کرد: فاز دو تصفیه‌خانه اسلامشهر و احداث بیمارستان چهارصد تختخوابی در این شهرستان نیز از پروژه‌های مهم می باشد و در حال‌حاضر بیمارستان اسلامشهر 40% پیشرفت فیزیکی داشته است.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار