صدور بخشنامه تأمین کالای ایرانی از شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی

تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت امور اداری و تمامی واحدهای مسئول خرید شرکت‌های مختلف صندوق بازنشستگی باید از این پس تنها از محل کالاهای تولیدی سایر شرکت‌های تابعه نیازشان را تأمین کنند.

کد مطلب: ۸۸۵۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
صدور بخشنامه تأمین کالای ایرانی از شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده با اشاره به اهمیت دهه فجر و برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام گفت: دهه فجر و ۲۲ بهمن ماه به فرموده امام راحل (ره) یوم الله است و همه باید نسبت به این ایام مهم توجه ویژه‌ای کرده و تلاش کنیم برنامه های فاخر و مناسبی برای دهه فجر اجرا شود.

وی همچنین با اشاره به تقارن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با دهه فاطمیه گفت: باید با تلفیق هر دو مناسبت و به صورت مکمل در فکر برنامه‌های جدیدی باشیم و با فضاسازی به کمک شعارهای انقلابی و همچنین حفظ حرمت دهه فاطمیه فضای جدیدی برای انتقال دستاوردهای نظام به نسل جوان و آینده سازان این کشور ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: نوآوری و حس زیبایی شناختی، انتقال خاطرات و تجربه پیشکسوتان انقلاب به نسل‌های جوان تر به خصوص نوجوانان، هویت بخشی به برنامه‌ها و هدفمندی آن‌ها، تنوع با هدف درگیر شدن مخاطبان به خصوص شرکای اجتماعی که بازنشستگان و نوه های این عزیزان هستند، صرفه جویی در هزینه ها و ایجاد فضای گفتگو از جمله نکاتی است که باید در برنامه ریزی های ما در خصوص برگزاری هرچه باشکوه تر دهه فجر به آن توجه شود.

وی حمایت از شرکت های تابعه را یکی از وظایف مهم صندوق و سایر شرکت‌های تابعه دانست و گفت: از آنجایی که صندوق بازنشستگی کشوری زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، باید بدانیم که ما یک خانواده هستیم و اگر مساله‌ای برای یکی از شرکت های تابعه ایجاد شود، باید همه باهم برای حل آن پیشگام شوند.

تقی زاده با تأکید بر اهمیت نگاه همه جانبه به امور و با تکیه بر هم افزایی در روابط عمومی ها گفت: صندوق بازنشستگی کشوری دومین صندوق بیمه ای کشور است که بخشی از منابع آن از طریق درآمد شرکت‌های تابعه مدیریت می‌شود. بنابراین خروج از بنگاه‌داری و واگذاری شرکت‌های زیان ده اولویت ما و دولت تدبیر و امید است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه شرکت‌های زیرمجموعه این صندوق با رسیدن به شناخت درست از یکدیگر و کالاهای تولیدی شان می توانند به یکدیگر کمک زیادی کنند، گفت: این فقط روابط عمومی‌ها هستند که می‌توانند کاری کنند تا هم‌افزایی و وحدت رویه در بین شرکت‌ها ایجاد شود.

تقی زاده با ابراز اینکه امور اداری و تمامی واحدهای مسئول خرید شرکت‌های مختلف صندوق بازنشستگی باید از این پس تنها از محل کالاهای تولیدی سایر شرکت‌های تابعه نیازشان را تأمین کنند، تأکید کرد: این مهم به زودی به صورت بخشنامه به همه شرکت‌های صندوق بازنشستگی ابلاغ می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار