مراسم اختتامیه طرح خانه و مدرسه

اردبیل (پانا) - مراسم اختتامیه طرح خانه و مدرسه با حضور معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان ، معاون پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از کارشناسان ناحیه در دبستان دخترانه نادر اصغری 2 برگزار شد.

کد مطلب: ۸۸۵۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مراسم اختتامیه طرح خانه و مدرسه

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش اردبیل در اختتامیه این مراسم عنوان کرد ؛ برنامه خانه و مدرسه رویدادی اثر گذار در بهبود و تحکیم روابط عاطفی درون خانواده و اولیا با یکدیگر و مهم تر از آن ارتباط خانه و مدرسه است .

منصور صاحب یکی از بهترین و مهم ترین همکاری ها را همکاری بین خانه و مدرسه دانست و تصریح کرد : من تحسین می کنم پدران و مادرانی را که برای تربیت فرزندان خود وقت می گذارند و با مدرسه ی فرزندان خود ارتباط برقرار می کنند و در پی آنند که بدانند در مدرسه ی فرزند آنان چه اتفاقی می افتد .
او خاطر نشان کرد : والدینی که در پی شناخت نیازهای فرزندان خود هستند و با کمک مدرسه در پی پاسخ دادن منطقی به نیازهای گوناگون فرزندان خود به ویژه پاسخ به نیاز عاطفی کودکان قدم برمی‌دارند آینده درخشانی را برای کودکان خود رقم خواهند زد .

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان بیان کرد: هرچه در این زمینه بین خانه و مدرسه همکاری باشد توفیقات افزونتری در مسیر تربیت دانش آموزان حاصل می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار