معاون سواد آموزی قم: مسابقه کتاب خوانی با موضوع حمایت از کالای ساخت ایران

قم (پانا)- معاون سواد آموزی قم گفت: در راستای عمل فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی مسابقه کتاب خوانی با همین موضوع در قم برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۸۵۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
معاون سواد آموزی قم: مسابقه کتاب خوانی با موضوع حمایت از کالای ساخت ایران

محمد رضا قاسمی نیا معاون سواد آموزی قم در گفتگوی اختصاصی با پانا اظهار کرد: نهضت سوادآموزی درکنارآموزش خواندن و نوشتن ، برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی و آموزشی کاربردی را برای سوادآموزان و در راستای تثبیت و تعمیق آموخته های قبلی آن ها اجرامی کند.
معاون سواد آموزی قم بیان کرد: در سال جاری که ازسوی رهبر عزیز و حکیم انقلاب اسلامی حمایت ازکالای ایرانی به عنوان یکی از محورهای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نام گذاری شد مسابقه کتاب خوانی باموضوع حمایت ازکالای ساخت ایران برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه ویژه سواد آموزان دوره انتقال و در دهه مبارک فجر و در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تدریس وکمک آموزش دهندگان درکلاس ها اجراخواهدشد.
قاسمی نیا تصریح کرد: ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه وکتاب خوانی دربین مخاطبان و خانواده آنان و تاکید بر با هم خوانی؛ تقویت روحیه خودباوری ملی و مشارکت اجتماعی سوادآموزان در اجرای هر چه بهترسیاست ها و برنامه های کلان کشور و اطاعت از فرامین و دستورات حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و تشویق مخاطبین و خانواده هایشان در حمایت از مصرف و تولید کالاهای ایرانی از اهداف این حرکت فرهنگی آموزشی می باشد.
معاون سواد آموزی قم گفت: اهمیت دادن به تولید و خرید کالای ایرانی ؛چه کارهایی می توانیم برای حمایت ازکالای ایرانی انجام دهیم؟ آشنایی با تعدادی الگوهای عملی در حمایت از کالای ایرانی؛ نقش شایسته والدین به خصوص زنان در حمایت از کالای ایرانی و دستاوردهای حمایت از کالای ایرانی بعضی از مطالب آموزشی کتاب مسابقه خواهد بود.
قاسمی نیا در پایان خاطر نشان کرد: به برگزیدگان مسابقه که بالاترین امتیاز را کسب کنند جوایزی همراه با لوح تقدیر اهدا می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار