پرستاران سمبل و نماد صبوری و مهربانی هستند

تفت (پانا) - فرماندار شهرستان تفت ، شهردارتفت ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان و تعدادی از اعضای شورای شهر تفت در سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) که به روز پرستار نامگذاری شده است با حضور در بیمارستان شهید بهشتی(ره) و مرکز جامع روانپزشکی تفت از خدمات و تلاشهای پرستاران قدردانی کردند.

کد مطلب: ۸۸۵۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پرستاران سمبل و نماد صبوری و مهربانی هستند


"محمد محامدی" فرماندار تفت در این دیدار بیان داشت: پرستاران با بهره‌گیری از آموزه‌های ارزنده‌ی بانوی صبر و ایثار دشت کربلا، با وجود مشقت‌های فراوان به فعالیت بی‌چشم‌داشت خود ادامه می‌دهند و در حقیقت سمبل و نماد صبوری و مهربانی هستند.
"محمد محامدی" در این بازدید اظهار داشت : نام گذاری میلاد حضرت زینب کبری (س) در تقویم ایران اسلامی به نام زحمتکشان و تلاشگرانی مزین گشته است که این بزرگ بانوی بزرگ اسلام را سرمشق و سرلوحه کار و فعالیت خود قرار داده‌اند و با تلاشی هنرمندانه و مقدس مراقبت و حمایت از بیماران را در دستور کار خود قرار داده‌اند و با بهره‌گیری از آموزه‌های ارزنده‌ی بانوی صبر و ایثار دشت کربلا، با وجود مشقت‌های فراوان به فعالیت بی‌چشم‌داشت خود ادامه می‌دهند و در حقیقت سمبل و نماد صبوری و مهربانی هستند.
فرماندار شهرستان تفت خاطر نشان کرد: رسالت پرستاران در پرستاری از بیماران و ارائه خدمات درمانی به بیماران از ارزنده ترین کارهایی است که یک انسان می تواند انجام دهد.
یادآور می شود فرماندار تفت در روز پرستار با حضور در بخش های مختلف بیمارستان شهید بهشتی(ره) و مرکز جامع روانپزشکی تفت از خدمات و تلاش های شبانه روزی پرستاران این مراکز درمانی تجلیل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار