عبدالرضا فولادوند،فضاهای پرورشی مهمترین زیرساخت های تحقق سند تحول بنیادین برای تقویت ساحت های تربیتی شش گانه هستند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرتهران گفت: فضاهای پرورشی مهمترین زیرساخت های تحقق سند تحول بنیادین برای تقویت ساحت های تربیتی شش گانه هستند. این مراکز می توانند بخش عظیمی ازاهداف مورد نظر آموزش و پرورش در شرایط فعلی را به عمل نزدیک تر کنند.

کد مطلب: ۸۸۵۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
عبدالرضا فولادوند،فضاهای پرورشی مهمترین زیرساخت های تحقق سند تحول بنیادین برای تقویت ساحت های تربیتی شش گانه هستند

عبدالرضا فولادوند در دیدار مسئولین اردوگاه ها و کانون فرهنگی تربیتی استانی شهر تهران بر ضرورت برنامه ریزی برای استفاده بیشتر دانش آموزان، مدارس و فرهنگیان از امکانات و توانمندیهای مراکز پرورشی تاکید کرد و گفت: فضاهای پرورشی مهمترین زیرساخت های تحقق سند تحول بنیادین برای تقویت ساحت های تربیتی شش گانه هستند. این مراکز می توانند بخش عظیمی ازاهداف مورد نظر آموزش و پرورش در شرایط فعلی را به عمل نزدیک تر کنند. مراکز پرورشی محدودیت های متعارف مدارس را نداشته و به ویژه از جذابیت برای دانش آموزان برخوردار هستند و این مساله باید توان و همت مدیران مدارس و مسئولین مراکز را برای افزایش میزان کارکرد فعلی اردوگاه ها و کانون ها را چند برابر نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین ساماندهی اردوگاه های منطقه ای و تمرکز بر روی مراکز نزدیک به بهره برداری را خواستار شد.

در این دیدار که با حضور روسای اردوگاه های شهید رجایی رامسر، شهید چمران تهران، فاطمه الزهرا(س) ماهدشت و کانون ملی شهید مفتح برگزار شد معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران ظرفیت ها و امکانات پرورشی شهر تهران را معرفی نموده و گفت: شهر تهران در حال حاضر 3 اردوگاه استانی، 1 کانون فعال ملی و 1 زائرسرای دانش آموزی در شهر قم دارد که با توجه به اینکه معاونت پرورشی و فرهنگی در طول سالهای زیادی برای نگهداری و توسعه کمی و کیفی این مراکز تلاش نموده است، وضعیت مناسبی در قیاس با دیگر استان های کشور دارند.

عبدالرسول کریمی از حضور ده ها هزار دانش آموز در طول سال تحصیلی و به ویژه تابستان در اردوگاه ها و کانون های فرهنگی تربیتی خبر داد و گفت: رویکرد مدیران مدارس به استفاده از دانش آموزان در استفاده بهینه کمی و کیفی از فضاهای پرورشی بسیار مهم و حیاتی است.

در این نشست همچنین مسئولین اردوگاه ها و کانون استانی مشکلات، امکانات و توانمندی های مراکز تحت مدیریت معاونت پرورشی و فرهنگی را اعلام نموده و چشم انداز توسعه ای را ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار