معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی:بیش از شانزده هزار نفرساعت دوره ضمن خدمت در حال برگزاری است

کرمانشاه (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان، از برگزاری دوره‌های ضمن خدمت خبر داد و افزود: از ابتدای سال تحصیلی جاری برای 1004 نفر، در مجموع بیش از شانزده هزار نفرساعت، دوره ضمن خدمت تخصصی به صورت حضوری برای کلیه همکاران ادارات، نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۸۵۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی:بیش از شانزده هزار نفرساعت دوره ضمن خدمت در حال برگزاری است

ماشاءالله پروین، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی استان با حضور در اتاق خبر روابط عمومی از برگزاری دوره‌های ضمن خدمت حضوری به صورت منسجم و هماهنگ برای همکاران شاغل در نواحی و مناطق خبر داد و گفت: پیشرفت و بالندگی هر کشوری به انسان‌های آن سرزمین بستگی دارد و پیشرفت همه‌جانبه بدون داشتن انسان‌هایی فرهیخته و نیروی انسانی کارآمد و با دانش، ممکن نیست.

وی افزود: از عوامل مهم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، گسترش همه‌جانبه آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد است که راه را برای پیشرفت جامعه در عرصه‌های گوناگون هموار می‌کند.

ماشاءالله پروین گفت: آموزش، همواره به عنوان وسیله‌ای جهت بهبود کیفیت عملکرد و حل مشکلات مدیریت مد نظر قرار می‌گیرد و فقدان آن نیز یکی از مسائل اساسی و حاد هر سازمان است؛ بدین جهت، به منظور تجهیز نیروی انسانی سازمان و بهسازی و بهره‌گیری هر چه موثرتر از این نیرو، بی‌شک آموزش یکی از مهم‌ترین و موثرترین تدابیر و عوامل برای بهبود امور سازمان به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: تحولات فزاینده در زمینه دانش و تکنولوژی، نیازهای آموزشی جدیدی را برای مشاغل مختلف به وجود می‌آورد که تحصیلات رسمی و دانشگاهی به تنهایی پاسخگو نبوده و در نتیجه به انواع دیگر آموزش از جمله آموزش ضمن خدمت نیاز است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان، در ادامه عنوان کرد: آموزش ضمن خدمت در حقیقت دانش جدیدی را در سبد آموزش‌های قبلی دانش‌آموختگان قرار داده و آنان را به همراه پیشرفت علوم و فنون نوین، پیش می‌برد.

این مقام ﻣﺴئول آموزش و پرورش تشریح کرد: توسعه آموزش‌ها در بهبود کیفیت نظام آموزشی اثر مطلوب خود را به جای می‌گذارد. از طرف دیگر، آموزش معلمان به عنوان کلید طلایی توسعه، یکی از عوامل اصلی و ارکان مهمی است که آموزش ‌و ‌پرورش و در یک کلمه «کشور» را به پویایی و نهایت کارایی و اثربخشی می‌رساند.

وی در ادامه با توجه به نیاز بروز رسانی اطلاعات کلیه معاونان، کارشناسان و کارشناس ﻣﺴﺅولان اداره کل و ادارات شهرستان‌ها، نواحی و مناطق، درباره دوره‌های اجرایی ضمن خدمت تخصصی گفت: این دوره‌ها با حضور بیش از 1004 نفر با میانگین 24 ساعت برای هر نفر و در مجموع بیش از 16064 نفرساعت با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاونان، مدرسان استانی و روسای ادارات و گروه‌های داخلی اداره کل استان، از ابتدای سال تحصیلی جاری با برنامه‌ریزی معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی ناحیه یک در حال اجرا است.

در پایان، ماشاءالله پروین از زحمات احمد شایسته، رییس اداره آموزش نیروی انسانی و سایر همکاران‌شان در راستای اجرای این دوره‌ها تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار