مترو به چهاردانگه می‌رسد

چهاردانگه (پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهر با توجه به افتتاح ادامه مسیر خط 3 متروی تهران به شهرستان اسلامشهر به همراه شهردار چهاردانگه، رئیس شورا و برخی دیگر از اعضای شورای شهر چهاردانگه و بخشدار بخش چهاردانگه، از کارگاه افتتاح مترو بازدید کرد.

کد مطلب: ۸۸۵۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مترو به چهاردانگه می‌رسد

محمد قدس شهردار چهاردانگه در حاشیه این بازدید با بیان اینکه گذر مترو از شهر چهاردانگه تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک این شهر خواهد داشت، گفت: شهرداری و اعضای شورای شهر از هیچ کاری برای تسریع بخشیدن به احداث مترو فرو گذار نخواهند بود.

همچنین حامد عیسوند رئیس شورای شهر چهاردانگه با ابراز خرسندی از احداث مترو در شهر چهاردانگه و ادامه خط 3 تهران به شهرستان اسلامشهر، ابراز امیدواری کرد، و افزود: با ایجاد مترو در این شهر، توسعه عمرانی نیز در شهر چهاردانگه را شاهد خواهیم بود زیرا که شورای شهر مصمم بوده تا بتواند با تسریع بخشیدن به پروژه‌های نیمه کاره و اتمام آنها، پروژه‌های عمرانی جدیدی را برای شهر چهاردانگه تعریف کند.

او ادامه داد: به همین منظور در نود و نهمین جلسه رسمی شورای شهر موضوع احداث ایستگاه ویژه شهر چهاردانگه که در محدوده سه راه بوتان پیش‌بینی شده است، مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، خط 3 مترو تهران با گذر از شهر چهاردانگه به مقصد اسلامشهر ادامه پیدا خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار