170 نفر مددجو در شهرک صنعتی آذربایجان غربی صاحب شغل شدند

ارومیه(پانا)-مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی گفت: 170 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در چهار واحد تولیدی شهرک صنعتی این استان صاحب شغل شدند.

کد مطلب: ۸۸۵۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
170 نفر مددجو در شهرک صنعتی آذربایجان غربی صاحب شغل شدند

علی عبدلی افزود: این چهار واحد تولیدی در راستای بهره گیری از تسهیلات و مزایای طرح اشتغال مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) به بانک های عامل معرفی شده اند.


وی با اشاره به اینکه 2 بسته حمایتی برای واحدهای تولیدی که از مددجویان به کارگیری کنند در نظر گرفته شده است، ادامه داد: نخستین بسته حمایتی پرداخت 200 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه به ازای هر نفر از مددجویان است؛ پرداخت بیمه مددجویان صاحب اشتغال به مدت 2 سال توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) دیگر بسته حمایتی است.


عبدلی اضافه کرد: یکهزار و 880 میلیارد ریال اعتبار در بخش اشتغال مددجویان برای واحدهای تولید آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است که در صورت اجرای این طرح به صاحبان آنها پرداخت می شود.


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نیاز جامعه ایجاد اشتغال در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی است، گفت: یکی از اهداف وجودی شرکت شهرک های صنعتی ایجاد اشتغال از طریق جذب سرمایه گذاری در بخش صنعت است.


وی ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه شهرک صنعتی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، معرفی مددجویان بر اساس تخصص و مهارت های آنان انجام می شود و واحد تولیدی در جذب نفرات معرفی شده به صورت گزینشی و بر اساس میزان مهارت اقدام می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار