معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: کنگره سرلشکر شهید حسن باقری در تبریز برگزار می‌شود

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری کنگره ملی سرلشکر شهید «حسن باقری افشرد» در تبریز به همت سپاه عاشورا و آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۵۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: کنگره سرلشکر شهید حسن باقری در تبریز برگزار می‌شود

طاهر علمی در جلسه هماهنگی تشکل های دانش آموزی استان گفت: " کنگره ملی شهید حسن با قری افشرد با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان، دانشجویان و سایر اقشار مردم با شخصیت فردی و اجتماعی این شهید بزرگوار در 9 بهمن ماه و با حضور سخنرانان برجسته کشوری و لشگری در تالار مصلی اعظم امام (ره) تبریز برگزار می شود".

وی ادامه داد: " قبا از برگزاری کنگره شهید حسن باقری، 4 پیش کنگره ویژه نیروهای مسلح، هنرمندان، دانشجویان و دانش آموزان برگزار می شود که مسئولیت اصلی برگزاری پیش کنگره دانش آموزی و برنامه ریزی برای اجرای مطلوب آن بر عهده آموزش و پرورش استان است".

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: " با توجه به این که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم لذا برنامه های دهه فجر امسال باید با انسجام و هماهنگی بیشتری اجرایی شوند که این کنگره یکی از برنامه های مهم استان خواهد بود و باید در مدارس جریان سازی واقعی برای برگزاری بهتر و مطلوب این کنگره روی دهد و دانش آموزا ن با چهره و واقعیت زندگی فردی و اجتماعی این شهید بزرگوار آشنا شوند و با ارایه مقاله، شعر، پوستر و عکس در این کنگره شرکت کنند".

علمی با اشاره به بیوگرافی شهید حسن باقری، افزود" این شهید بزرگوار از دوران دانش اموزی به میدان نبرد حق علیه باطل رفت و با توجه به ویژگی های اخلاقی و تیزهوشی خود مورد توجه فرماندهان وقت قرار گرفت و دانش آموزان با آشنایی با این چهره های برجسته باید یاد بگیرند که در این سن و سال تا چه میزان می توانند برای نظام جمهوری اسلامی ایران اثر بخش و وفادار باشند".

وی بر استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی و ارایه مقاله دانش آموزی و حضور پروشور و با آگاهی دانش آموزان در کنگره شهید حسن باقری تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار