بیش از 2 میلیارد تومان برای پروژه مدرسه روستای قولنجی تخصیص یافت

ارومیه(پانا)-معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: هم‌اکنون اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون تومان برای پایان مدرسه 9 کلاسه قولنجی تخصیص یافته است.

کد مطلب: ۸۸۵۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 2 میلیارد تومان برای پروژه مدرسه روستای قولنجی تخصیص یافت

مهرالله رخشانی‌ مهر در برنامه بازدید از پروژه‌های ناتمام آموزشی و بازدید از مدارس بخش انزل، شهر قوشچی و نیز روستای قولنجی و همچنین بررسی مشکلات مدارس این منطقه اظهار کرد: هم‌اکنون اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون تومان برای پایان مدرسه 9 کلاسه قولنجی تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: این مدرسه از پیشرفت 30 درصدی برخوردار است که با تخصیص این اعتبار به زودی عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس همچنین در بازدید از مدرسه شبانه‌روزی امام خمینی (ره) و مدرسه نیمه تمام 9 کلاسه سمیه شهر قوشچی گفت: این مدرسه دارای پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی است و برای پایان‌بخشی به این پروژه قول مساعد از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور داده می‌شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید اظهار کرد: با کمک خیران، طرح‌های ملی و استانی و مساعدت‌های سازمان نوسازی کشور به زودی تغییر و تحول اساسی در نوسازی و تجهیز مدارس ارومیه شاهد خواهیم بود.

امام جمعه قوشچی نیز خواستار اهتمام ویژه مسوولان در راستای توسعه فضاهای آموزشی مناطق محروم و روستاها که از میانگین فضای آموزشی پایین‌تری برخوردار هستند، شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار