نیاز به 10 هزار میلیارد تومان برای 3500 طرح نیمه تمام ورزشی کشور

کاشان (پانا) - وزیر ورزش و جوانان گفت: بیش از سه هزار و پانصد طرح نیمه تمام ورزشی در استان های مختلف کشور نیازمند توجه و تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل و بهره برداری هستند.

کد مطلب: ۸۸۵۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
نیاز به 10 هزار میلیارد تومان برای 3500 طرح نیمه تمام ورزشی کشور

مسعود سلطانی فر در کاشان با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی در استان‌ها در اولویت برنامه‌های ورزش و جوانان است اظهار داشت: برای تکمیل این طرح ها بیش از ده هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تا پایان امسال بیش از 500 طرح ورزشی نیمه تمام به بهره برداری میرسد افزود: نیمی از سه هزار و ۵۰۰ طرح نیمه تمام ورزشی کشور تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می‌رسد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: سالن ورزشی ۳۰۰۰ نفره کاشان به دلیل محدودیت منابع مالی مثل بسیاری از پروژه های عمرانی دیگر در چند سال گذشته روند کندی داشته اما امیدواریم با یک ردیف بودجه اختصاصی در سال آینده این استادیوم زیبا که حق مردم کاشان است را نهایتا تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری برسانیم.

دکتر سلطانی فر درخصوص پروژه های نیمه تمام عمرانی در سراسر کشور گفت: از دو سال پیش تاکنون که مسئولیت وزارت ورزش و جوانان را به عهده گرفتیم بیش از ۴۵۰۰ پروژه ناتمام ورزشی در سراسر کشور داشتیم که اکنون به حدود ۳۶۰۰ پروژه رسیده است و پروژه های بسیار دیگری هم بر اساس اولویت بزودی افتتاح خواهد شد.

وزیر ورزش که عصر پنج‌شنبه به کاشان سفر کرده بود از چند طرح نیمه تمام ورزشی در شهرهای کاشان و اران و بیدگل بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار