دیدار مردمی فرماندار شهرستان ری با اهالی محله شهید فدایی

شهرری (پانا) - فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه جمعی از مسئولان شهرستان با حضور در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) در محله شهید فدایی پای صحبت های مردم نشستند و از نزدیک با دغدغه های آنها آشنا شدند.

کد مطلب: ۸۸۵۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مردمی  فرماندار شهرستان ری با اهالی محله شهید فدایی

هدایت الله جمالی پور در حاشیه این جلسه با بیان اینکه ما جلساتی را با مردم در مساجد و مراکز جمعیتی برای شنیدن دغدغه‌های مردم برگزار می‌کنیم، گفت: امشب هم توفیق شد تا در حسینه علی اکبر(ع) محله شهیدفدایی در بین مردم باشیم و از نزدیک پای صحبت مردم این محل بنشینیم.

فرماندار ری تاکید کرد: اصل کار خدمت صادقانه به مردم است و خدمت بی‌منت به مردم می‌تواند منتج به رضایت آنها از عملکرد دولت و مسئولان باشد و هم می تواند دلبستگی مردم به نظام و انقلاب را بیشتر می‌کند از اینرو ارزش مسئولیت ما در این است که با مردم در تماس باشیم و بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

جمالی پور اظهار کرد: امروز صحبت‌های جدی و خوبی در این حسینیه مطرح و مشکلات مردم عنوان شد ، همچنین برخی خدماتی را که دولت انجام داده بود و مردم بی‌اطلاع بودند به این عزیزان اطلاع‌رسانی و باعث خوشحالی آنها شد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم برگزاری جلسات حضوری با مردم هم برای مردم هم برای مسئولان مفید است و امیدوار هستیم بتوانیم این برنامه را هر دوهفته یک بار در یکی از محلات برگزار کنیم.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار