ستاره سابق استقلال از فوتبال خداحافظی می‌کند

تهران (پانا)- هافبک سابق تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان قصد دارد در 36 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

کد مطلب: ۸۸۵۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
ستاره سابق استقلال از فوتبال خداحافظی می‌کند

ایمان مبعلی ستاره خوزستانی سابق فوتبال ایران که از سال 1383 درخشش در لباس تیم فولاد خوزستان آغاز شد و به سرعت او را تبدیل به یکی از ستاره‌های لیگ برتر ایران کرد قصد دارد پس از 19 سال حضور حرفه‌ای در مستطیل سبز، از ابتدای نیم فصل دوم دیگر به فوتبال برنگردد و فعالیتش را به عنوان مربی آغاز کند.

مبعلی که فوتبالش را در سال 1379 با باشگاه فولاد خوزستان آغاز کرد، در دوره اول حضورش در این تیم که 5 سال به طول انجامید دوران خدمت سربازی را در تیم نیروی زمینی سپری کرد و با قهرمانی فولاد خوزستان در فصل 84-83 نامش بر سر زبان‌ها افتاد. در سال 84 از فولاد خوزستان جدا شد و اولین تجربه لژیونر بودنش را با درخشش سه ساله در تیم الشباب امارات دنبال کرد.

الوصل و النصر دیگر تیم‌های اماراتی بودند که مبعلی طی 5 سال حضور در امارات برای آنها به میدان رفت تا اینکه در سال 2010 توسط پرویز مظلومی به استقلال آمد و یک فصل برای این تیم بازی کرد. الشجارجه امارات، پیکان تهران و استقلال خوزستان دیگر تیم‌هایی بودند که مبعلی برای آنها بازی کرد و در نیم فصل دوم 93-92 یکبار دیگر به استقلال برگشت و اینبار مدت کوتاهی را شاگرد امیر قلعه‌نویی شد.

نفت تهران و یکبار دیگر فولاد خوزستان دیگر تیم‌های ایمان مبعلی بودند. وی در ابتدای فصل جاری برای دومین بار به استقلال خوزستان پیوست. با جدایی داریوش یزدی از استقلال خوزستان، هدایت این تیم به او و کریم بوستانی سپرده شد اما در تمرین دو روز اخیر استقلال خوزستان غایب بوده است.

مبعلی قصد دارد در نیم فصل دوم لیگ برتر دیگر به عنوان بازیکن به فوتبال برنگردد و فعالیتش را به صورت رسمی در قامت مربیگری آغاز کند.

این هافبک 36 ساله در دوران فوتبال خود 60 بار برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفت و دو بار هم با پیراهن تیم ملی گلزنی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار