مدیر سازمان دانش آموزی اصفهان:سومین دوره طرح گردشگری بازدید از شعب تامین اجتماعی استان اجرا می‌شود

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان از اجرای سومین دوره طرح ملی گردشگری با محوریت بازدید از شعب تامین اجتماعی سراسر استان ویژه دانش‌آموزان پایه‌های نهم، دهم و یازدهم خبر داد.

کد مطلب: ۸۸۵۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر سازمان دانش آموزی اصفهان:سومین دوره طرح گردشگری بازدید از شعب تامین اجتماعی استان اجرا می‌شود

عباس زهیری در مصاحبه با خبرنگار پانا اصفهان از اجرای سومین دوره طرح ملی گردشگری دانش‌آموزان با حضور بیش از 2800 دانش‌آموز پیشتاز پایه‌های نهم، دهم و یازدهم و بیش از 100 مربی و سرپرست در استان اصفهان خبر داد و گفت: این طرح برای سومین سال متوالی از 25 دی ماه آغاز می شود و هدف از اجرای آن آشنایی دانش آموزان با خدمات و فعالیت های سازمان تامین اجتماعی از طریق بازدید گروهی است و کارشناسان سازمان تأمین اجتماعی در طول بازدید، دانش‌آموزان را هدایت و با روند فعالیت‌های این سازمان آشنا می‌کنند.

زهیری اظهار کرد:این طرح با اولویت دانش‌آموزان تشکیلاتی پیشتاز و ممتاز مناطق و نواحی 41 گانه استان در قالب گروه‌های 40 و 20 نفره با رعایت کامل دستورالعمل اردویی با اعزام دانش آموزان به مراکز و شعب برنامه‌ریزی‌شده اجرا می‌شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان گفت:در سال گذشته بیش از 2700 نفر از دانش آموزان استان از مراکز و شعب تامین اجتماعی بازدید نمودند که بیشترین آمار در سطح کشور بود و استان اصفهان رتبه اول را در سطح کشور بدست آورد.

وی ادامه داد:در اجرای دومین طرح ملی گردشگری با محوریت بازدید از شعب تامین اجتماعی سال گذشته از نظر تعداد دانش آموز بازدید کننده مناطق و نواحی فریدونشهر، ناحیه 5 ، نجف آباد، زرین شهر، برخوار، شهرضا، کاشان و خمینی شهر به ترتیب بیشترین آمار بازدید را داشته اند.

زهیری در پایان اظهار امیدواری کرد امسال نیز با همراهی و تعامل بین روسای محترم سازمان دانش آموزی مناطق و نواحی و سازمان تامین اجتماعی شاهد اجرای موفق طرح باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار