آزادسازی 340 هزارمترمربع از اراضی کشاورزی ملارد

ملارد (پانا) - مدیر جهاد کشاورزی ملارد از آزادسازی 340 هزارمترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان از دست متصرفان و بازگشت به چرخه تولیدخبر داد.

کد مطلب: ۸۸۵۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
آزادسازی  340 هزارمترمربع از اراضی کشاورزی ملارد

اسماعیل صارمی با تاکید بر برخورد قاطع با متعرضان به اراضی کشاورزی گفت: در راستای اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، 339 هزار و سیصد مترمربع اراضی کشاورزی از متصرفان بازپس‌گیری شد.

او در ادامه با اشاره به تخریب 48 مورد ساخت وساز غیر مجاز ملارد افزود: این عملیات در چهار مرحله در روستاهای اسفندآباد، بیدگنه، خوشنام و ویلای جنوبی صورت گرفت و تعداد بسیار زیادی دیوارکشی که در راستای تفکیک باغات انجام شده بود تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملارد، تخریب‌های اخیر را مستند به تبصره دو ماده 10 قانون دانست و اظهارکرد: اراضی کشاورزی متعلق به نسل‌های آینده‌ای است که ما به عنوان امانت‌دار ضمن بهره برداری درست، موظف به تحویل آن به نسل‌های بعدی هستیم.

صارمی از همراهی دادستانی، فرمانداری و دستگاهای انتظامی و شهرداری های شهرستان ملارد در برخورد به موقع با متخلفان به اراضی کشاورزی قدردانی کرد و افزود: برخورد قاطع با متخلفان با جدیت و به صورت شبانه‌روزی پیگیری خواهد شد تا از هرگونه دخل و تصرف و ساخت و ساز غیرمجاز توسط سودجویان جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار